تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

قطعی و کندی گسترده اینترنت در تهران

بنابر گزارش کاربران در شبکه‌های اجتماعی اینترنت همراه و ثابت در نقاط گسترده‌ای از پایتخت کند و قطع شده‌است.

اقتصاد۲۴- در روز‌های اخیر کندی و قطعی اینترنت در تهران موجب اعتراض عده زیادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است؛ روز گذشته خبر از قطعی اینترنت همراه اول منتشر شد و پشتیبانی همراه اول بدون اعلام هیچ توضیح قانع کننده‌ای در تماس مکرر مشترکان اعلام کرد این قطعی در مناطقی از اتوبان امام علی و صیاد شیرازی رخ داده و ممکن است این قطعی تا ٧٢ ساعت به طول بیانجامد.

امروز، اما این کندی و قطعی به اینترنت مخابرات و سایر اپراتور‌ها نیز کشیده شده و اعتراض گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

کاربری در توییتر گفت:" اتفاقا بعد هر افزایش قیمتی تا مدتی اینترنت کلا قطع میشه! چند روزه اینترنت سیمکارتامون قطعه؛ افزایش سرعت نخواستیم قطعش نکنن. "


بیشتر بخوانید: همه کالا‌ها گران شده، دولت فقط تماشا می‌کند و تکذیب


کاربر دیگری نیز در توییتر در کنایه به افزایش قیمت کالا‌های اساسی در هفته‌های اخیر گفت:" ‏حالا که قیمت‌های همه چیز رو میخواید آزاد کنید؛ سرعت اینترنت هم مثل سرعت جهانی کنید. "

کاربرانی نیز در این میان به شعار‌های انتخاباتی ابراهیم رییسی در خصوص کندی اینترنت اشاره کردند؛ کاربری در این خصوص گفت:" رئیسی در مناظرات انتخاباتی درباره‌ی سرعت اینترنت: من از بچه‌ها در خانه‌ها سوال میکنم، دارید گیم بازی میکنید، چقدر واسط بازی قطع می‌شود و حالتان گرفته می‌شود؟ معلوم است که زیرساخت‌ها درست نیست. "

در همین حال عده‌ای از کاربران نیز از قطعی و کندی گسترده اینترنت در محدوده سمیه و دانشگاه امیر کبیر خبر می‌دهند.

از طرف دیگر با وجود کندی و قطعی گسترده اینترنت مخابرات اپراتور‌های این شرکت اظهار بی اطلاعی کرده و منکر هرگونه اختلال در خطوط اینترنتی می‌شوند.

در کنار قطعی و کندی گسترده اینترنت تعدادی از کاربران نیز به حذف بسته‌های پرطرفدار اینترنت در هفته‌های اخیر توسط اپراتور‌های خبر داده اند.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر