تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

شیر خشک نوزادان نایاب شد

نماینده مردم اصفهان گفت: نایاب شدن شیرخشک نوزادانی که نمی توانند شیرخشک معمولی مصرف کنند ناشی از جنایت های آمریکا و کم کاری وزیر بهداشت است.

اقتصاد۲۴- عباس مقتدایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: چند روزی است که شیرخشک نوزادانی که دارای حساسیت هستند و نمی‌توانند شیرخشک معمولی مصرف کنند نایاب شده است، این از جنایت‌های آمریکای ددمنش است، اما از کم کاری و بی‌مدیریتی وزیر محترم نیز بوده که آن را پیش ‌بینی نکرده بود.

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: چگونه می‌توانیم به مادری که جلوی چشمش فرزندش دچار آسیب شده است بگوییم صبر کن تا وزیر بهداشت تدبیری بیندیشد. همین امروز باید اقدام کنید.


بیشتر بخوانید: قیمت بیش از ۸۷ درصد از اقلام خوراکی فراتر از حد بحرانی


نماینده مردم اصفهان خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما در آزمون دستیاری برای پزشکان جوان کار خاصی انجام ندادید و روح آنها را آزرده کردید.

مقتدایی همچنین خطاب به دهقان معاون رئیس جمهور تاکید کرد: نامه‌ شما نیز در زیرمجموعه‌تان بر زمین ماند، باید از وزیر بهداشت و درمان بخواهید تا در این زمینه اقدامی انجام دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خطاب به رئیس قوه قضائیه نیز یادآور شد: حکم دیوان در مورد دستیاران و پزشکان جوان بر زمین مانده است و اینها نتایج بی‌دقتی‌ها و خطای مدیریتی است.

منبع: برترین ها
ارسال نظر