تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

قیمت گذاری پروژه های سئو

قیمت گذاری پروژه‌های سئو به عوامل زیادی از جمله موضوع سایت، تعداد رقبا و پیچیدگی‌های الگوریتم گوگل بستگی دارد که برای بهینه سازی سایت در هر کدام از شرایط ذکر شده روش‌ها و سناریو‌های متفاوتی وجود دارد.

اقتصاد۲۴- قیمت­گذاری پروژه­های سئو با توجه به روش پیشبرد بهینه­سازی سایت متفاوت است. یکی از مولفه­های بسیار مهم در قیمت­گذاری سئو سایت­ها تعداد رقبا و عرصه فعالیت سایت است. موضوع دیگری که سئوکار برای قیمت­گذاری پروژه سئو مورد نظر قرار می­دهد، وضعیت کنونی سئو آن سایت است. سئوکارها با استفاده از سامانه­ها و پلتفرم­های تحلیل سایت، شرایط موجود سایت را در رتبه­بندی الگوریتم گوگل مشاهده می­کنند و با بررسی وضعیت کلمات کلیدی سایت، قیمت­گذاری را انجام می­دهند.

قیمت­گذاری پروژه­های سئو در کشورهای مختلف متفاوت است که با توجه به اعتبار، تجربه و تخصص سئوکار قیمت­گذاری­ها کم و زیاد می­شود. قطعا یک سئوکار تازه وارد به اندازه یک سئوکار با تجربه و پرسابقه هزینه دریافت نمی­کند. فرآیند سئو یک فعالیت چند مرحله­ای است که سئوکار می­تواند یک پکیج خدمات سئو به شما ارائه دهد. قیمت­گذاری پروژه­های سئو نیز می­تواند بر اساس موارد موجود در پکیج خدماتی سئو تعیین شود. به عنوان مثال بررسی و تحلیل اولیه سایت و همچنین انجام یک سئو اولیه می­تواند از خدمات اولیه یک سئوکار باشد. سئوتکنیکال، سئو داخلی، برندسازی، دریافت سوشال سیگنال، رپورتاژ آگهی و لینک­سازی در کنار دریافت بک­لینک می­تواند یک پکیج کامل از فعالیت­های مربوط به خدمات سئو باشد

پروژه سئو چیست و چرا مهم است؟

پروژه سئو به منظور بهینه­سازی سایت در گوگل صورت می­گیرد که با توجه به روش­های مختلف فنی سئو پیش می­رود. سایت هر فردمحتوایی دارد که نیازمند دیده­شدن است؛ روند سئو در صورت نتیجه­دادن باعث می­شود که سایت مورد نظر در موضوع و کلمه کلیدی جستجوشده در صفحه اول گوگل به مخاطب و جستجوگر نشان داده شود. غایت و مقصود روش­هایی که سئوکار از آن­ها بهره می­گیرد، این است که آن هنگامی که مخاطب مطلب مورد نیاز خود را سرچ یا جستجو می­کند، با پست مرتبط از سایت شما مواجه شود و موتورهای جستجوی گوگل، مقاله شما را در صفحه اول گوگل به نمایش بگذارند تا آن مقالات با امتیازات و بازدیدهای بیشتری پیش برود و مفاهیم خود را به مخاطب هدف منتقل کند.

کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که در ترجمه آن را بهینه­سازی سایت برای موتورهای جستجو می­نامیم. از آن زمان که ادبیات زبانی عرصه بازاریابی دیجیتال شایع شد؛ خودِ واژه سئو نیز در زبان فارسی رواج پیدا کرده است و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن ساخته می­شود. سئو به معنی بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو گوگل است که اگر فعالیت جدی و موثری می­خواهید در فضای دیجیتال و اینترنت داشته باشید، لازم است تا تخصص سئو را آموزش ببینید یا برای سایت خود از یک سئوکار استفاده کنید. پروژه سئو به یک پکیج کامل از خدمات مربوط به سئو مربوط می­شود که در آن سئوکار با توجه به مقدار فعالیت و تجربه خود قیمت­گذاری بر پروژه­های سئو را انجام می­دهد. 

موقعیت­یابی در پروژه سئو چیست و چه تاثیری در قیمت­گذاری پروژه­های سئو دارد؟

موقعیت­یابی در پروژه سئو و درقیمت­گذاری پروژه­های سئو به آن معنی است که سایت مورد نظر در حال حاضر در میان رقبای خود با کلمات کلیدی مشترک نسبت به الگوریتم گوگل در صفحه چندم وجود دارد؟ از آن­جایی که برای انجام هر پروژه ابتدا شناسایی موقعیت مقدم است، در پروژه­های سئو نیز موقعیت­یابی و تحلیل اولیه نیاز است. سئو اولیه به نسبت تجربه و قدرت تحلیل سئوکار قیمت­های متفاوتی دارد.

ممکن است یک سئوکار پروژه­ای را تحویل بگیرد و در ابتدای کار تحلیل سئو اولیه نشان دهد که سایت مورد نظر وضعیت مناسبی در سرچ گوگل ندارد یا بالعکس سایتی امار مناسبی داشته باشد. قیمت­گذاری پروژه­های سئو توسط سئوکار در این دو مدل سایت متفاوت است و هر پروژه بهینه­سازی سایت با توجه به میزان فعالیت مورد نیاز و میزان تلاشی که نیاز دارد، قیمت­گذاری می­شود. بررسی رقبا و وضعیت آن­ها در سرچ گوگل نیز یکی از اقداماتی است که در روند تحلیلی سئو اولیه باید صورت بگیرد. زیرا علاوه بر آن­که تلاش شما تضمین­کننده  رتبه­بندی سایت شما در روند سئو است، تلاش­نکردن سایت­های رقیب نیز می­تواند موثر باشد و هرآنقدر که سئو شما از رقبا حرفه­ای­تر انجام شود، شما می­توانید رقبای خود را پشت سر بگذارید.

با توجه به مطالبی که بیان شد، درمی­یابیم که مقدم­ترین فعالیت در زمینه خدمات سئو، ارائه تحلیل اولیه از موقعیت فعلی سایت است که الوکانتنت با ارائه خدمات مشاوره سئو می­تواند چنین تحلیل اولیه­ای را به شما ارائه دهد.

خدمات سئو چیست و چه تاثیری در قیمت­گذاری پروژه­های سئو دارد؟

برطرف­کردن مشکلات فنی سایت، تولید و مدیریت محتوای ارزشمند و قوی، فعالیت در شبکه­های اجتماعی، ایجاد بک­لینک­های طبیعی، فعالیت در دایرکتورهای هدف و مدیریت وبلاگ از خدمات اصلی سئو هستند که با توجه به بسته خدماتی ارائه­شده توسط سئوکار قیمت­گذاری پروژه­های سئو انجام می­شود. سئوکار باید با اصول و ادبیات برنامه­نویسی آشنا باشد تا بتواند در رفع مشکلات سایت با برنامه­نویس و طراحت سایت مورد نظر هم­کلام شود. یکی از مولفه­های مهم و اصلی در قیمت­گذاری پروژه­های سئو تولید محتوایی است که در سایت انجام می­شود. استفاده از کلمات کلیدی مناسب، تولید محتوای اختصاصی و کپی­نشده و وجود برنامه زمان­مند در تولید محتوا می­تواند خدمات ارائه­شده توسط سئوکار را بسیار ارتقاء بخشد.

الوکانتنت با ارائه بسته خدماتی کامل از فعالیت سئو قصد دارد تا بهترین و بهینه­ترین خدمات تولیدمحتوایی را به شما ارائه دهد تا بتواند در پیشرفت رتبه­بندی سایت شما در گوگل موثر باشد. اگر قصد دارید تا با قیمت­گذاری پروژه­های سئو و همچنین بسته­های خدماتی الوکانتنت آشنا شوید، از طریق سایت با ما در تماس باشید. امروزه سئو و تولید محتوای مناسب یکی از ملزومات هر کسب­وکاری در فضای دیجیتال است، پس آن را جدی بگیرید!

ارسال نظر