تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

کشف بیش از ۲۰ تن روغن در رشت!

رئیس سازمان صمت گیلان از کشف بیش از ۲۰ تن روغن احتکار شده در شهرستان رشت خبر داد.

اقتصاد۲۴- تیمور پور حیدری عصر پنج شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با تشریح مانور سراسری تشدید نظارت بر بازار در استان گیلان، اظهار کرد: بیش از ۲۰ تن روغن سرخ کردنی احتکار شده در شهرستان رشت کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مقدار از این میزان چهار هزار و ۴۸۵ کیلوگرم روغن سرخ کردنی از انبار یکی از شرکت‌های پخش در رشت کشف شده است، گفت: پنج هزار و ۵۳۸ بطری روغن سرخ کردنی ۸۱۰ گرمی از این شرکت کشف و برای دسترسی عموم مردم در فروشگاه‌های بزرگ و پر تردد در حال توزیع است.


بیشتر بخوانید:  یارانه چه کسانی کامل واریز نشد؟


رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه تقاضای هیجانی و کاذب ناشی از فضای روانی، باید کاهش یابد و این موضوع علت نا آرامی در بستر بازار است، ادامه داد: شهروندان با توجه به ذخایر مطلوب کالا‌های اساسی در گیلان از ازدحام برای خرید مازاد نیاز به شدت پرهیز کنند.

پورحیدری به کشف بیش از ۱۰ هزار و ۴۷۴ کیلو گرم روغن سرخ کردنی و پنج هزار و ۳۸۰ کیلو گرم روغن جامد از انبار یک شرکت دیگر در رشت اشاره کرد و گفت: این مقدار روغن احتکار شده به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در روز‌های آینده در بازار توزیع می‌شود.

وی ضمن تشکر از زحمات بازرسان این اداره کل، اضافه کرد: از مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار روغن و مرغ و سایر اقلام ضروری مردم استان هر چه سریع‌تر از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه ۱۲۴.ir تخلف مربوطه را اعلام کنند تا همکاران ما در سراسر استان هر چه سریع‌تر به تخلفات مربوطه رسیدگی کنند.

منبع: مهر
ارسال نظر