تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی

۱۰۰۰ محصول ایرانی راهی بازار می شود

چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با حضور بیش از ۱۲۰ تولیدکننده و با معرفی بیش از ۱۰۰۰ محصول ایرانی، امروز ۲۶ اردیبهشت افتتاح شد.

اقتصاد۲۴- چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی" با هدف معرفی ظرفیت ها، نمایش توانمندی‌ها و آخرین دستاورد‌های تولیدکنندگان اسباب بازی کشور و در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق کسب و کار برگزار شد.

کامبیز آقایی با بیان اینکه این نمایشگاه نقطه تلاقی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کالا و خدمات است، گفت: این نمایشگاه در چند سال اخیر که مزین به شعار کلیدی حمایت از تولید ملی بوده، بر آن است تا با خلق فرصت ها، ثمره سرمایه گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را به بهترین نقش ممکن به مصرف کننده معرفی نماید.

مدیر چهارمین نمایشگاه اسباب بازی افزود: در این دوره از نمایشگاه که محصولات خارجی جایگاهی در آن نخواهند داشت، تولیدکنندگان ایرانی محصولات با کیفیت خود که منطبق با فرهنگ ایرانی و تحت نظارت شورای نظارت بر اسباب بازی است را در معرض دید مصرف کنندگان قرار خواهند داد.

وی گفت: شعار این دوره با عنوان" با کیفیت بازی کنیم" انتخاب شده و نشان از عزم تولیدکنندگان ایرانی به تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت در بازار‌های بین المللی است.  

آقائی گفت: از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه می‌توان به حضور اکثر تولیدکنندگان برتر، سطح کیفی محصولات ارائه شده، ایجاد فضای گفتگو میان تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در فضای نمایشگاه، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و آموزشی برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در دو سال گذشته و تاثیرات مخرب آن بر اقتصاد جوامع، برگزاری این نمایشگاه در این شرایط موجود و حضور دوباره تولیدکننده، مصرف کننده و دست اندرکاران بخش‌های مختلف در کنار هم، شاهد جهش تولید در این صنعت مهم باشیم.


بیشتربخوانید:چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی برگزار می‌شود


مدیر چهارمین نمایشگاه اسباب بازی با اشاره به اهمیت اسباب‌بازی در انتقال فرهنگ به کودکان، بر لزوم حمایت از این صنعت با برگزاری این رویداد‌ها تاکید کرد و گفت: بخش مهمی از آینده کودکان، علائق و شخصیت، ریشه در بازی‌های دوران کودکی دارد؛ بنابراین انتخاب نوع بازی و اسباب‌بازی از جنبه فرهنگی بسیار حائز اهمیت است. اسباب‌بازی‌ها عامل انتقال فرهنگ هستند و هر فرهنگی خاستگاه خود را دارد که خوشبختانه در چند سال اخیر در کشور با ورود سرمایه گذاران خلاق و تولید محصولات با کیفیت شاهد استقبال عمومی و همچنین صادرات اسباب بازی ایرانی به بازار‌های جهانی نیز هستیم.  

آقائی در ادامه افزود: بی شک در این برهه کنونی تولیدکنندگان افسران خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و این نمایشگاه به عنوان جایگاه و آیینه خوش‌نمای موفقیت‌های بزرگ صنعت اسباب‌بازی کشور تلاش خواهند کرد تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی در این صنعت را در بالاترین سطح به مخاطبان معرفی کند.

چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با حضور بیش از ۱۲۰ تولیدکننده و با معرفی بیش از ۱۰۰۰ محصول ایرانی، از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب، پذیرای علاقمندان، دست اندرکاران و خانواده‌های محترم، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

ارسال نظر