تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران خبر داد:

پوشش ویژه خدمات امدادی ایران‌خودرو در ایام ارتحال

هم‌زمان با برگزاری مراسم‌های ویژه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، شرکت امدادخودروایران با استقرار ناوگان امدادی و فعالیت شبانه‌روزی کشیک ویژه، پاسخ‌گوی امدادخواهان بود.

 

اقتصاد۲۴-ایکوپرس نوشت: سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امدادخودروایران در حاشیه بازدید مدیریت امور مشتریان و مدیریت ارتباطات گروه صنعتی ایران‌خودرو از روند پاسخ‌گویی به امدادخواهان در مرکز تماس شرکت امدادخودروایران و همچنین بازدید میدانی از روند امدادرسانی اعلام کرد: با توجه به حجم سفر‌ها در این ایام، اکیپ‌های این شرکت با استقرار در مسیر‌های منتهی به مرقد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات گسترده‌ای را به مشتریان ارایه می‌دهند.

وی با اشاره به آمادگی ۱۶۰۰ اکیپ‌شیفت به مدت چهار روز در سراسر کشور گفت: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به مشتریان در این ایام، توزیع نیرو‌های امدادی در نقاط مختلف کشور و مسیر‌های پرتردد با برنامه‌ریزی ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته و به همین دلیل مدت زمان انتظار برای امدادخواهان به کمتر از ۲۵ دقیقه رسیده است.

وی با تاکید بر این‌که خدمات امدادی برای امدادخوهان در حریم مرقد مطهر امام‌خمینی (ره) به صورت رایگان خواهد بود، افزود: شرکت امداد خودرو ایران علاوه بر خودرو‌های تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، به سایر خودرو‌های سواری موجود در کشور نیز امدادرسانی می‌کنند که از این حیث یک رویکرد منحصر‌به‌فرد در زمینه خدمات‌رسانی به هموطنان قلمداد می‌شود.

هم‌زمان با بازدید از طرح خدمات ویژه شرکت امداد خودرو ایران در ایام ارتحال امام راحل (ره) بابک دولّو قاجار مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح گفت: تمام این اقدامات در جهت استانداردسازی روند ارائه خدمات به مشتریان پایه‌ریزی شده و نقش به‌سزایی در جهت افزایش رضایت آن‌ها خواهد داشت.

محمود نیک‌دهقان مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در حاشیه این بازدید، رویکرد ایران‌خودرو در زمینه مشتری‌مداری را یک استراتژی بلندمدت عنوان کرد و افزود: بدون شک با تحقق برنامه‌های کیفی مدیریت ارشد گروه در ماه‌های جاری، تحولات عمده‌ای در این بخش رقم خواهد خورد.

ارسال نظر