تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

نکات خرید بنز

خرید هر خودرویی نکات خاص خودش را دارد و هر چقدر خودرو گرانتر باشد، حساسیت شما برای انتخاب دقیق تر و وسواس گونه، باید بیشتر باشد. در این مطلب درباره نکات مهم خرید بنز صحلت می کنیم. خودرویی بسیار باکیفیت که قطعا از رقیب دیرینه‌اش با کیفیت تر و با دوام تر است و امروزه نسخه های قدیمی و کارکرده بنز در ایران همچنان بازار خرید و فروش خوبی دارند (به نسبت بی ام و).

اقتصاد۲۴- اگر از دارندگان و مالکین بنز سوال بپرسید، هنوز بسیاری از عملکرد این خودرو راضی هستند. ولی در ادامه نکاتی را به شما خواهیم گفت که هیچ فروشنده ای به شما نمی گوید.

بنز کارکرده چند دست چرخیده؟

هر چقدر بنز بین مالکین کمتری چرخیده باشد، ارزنده تر است. زیرا نشان می دهد مالکین قبلی به خوبی و به درستی از ماشین استفاده کرده اند و آنها را دچار مشکل نکرده است که تصمیم به فروش بگیرند.

کارشناسی بدنه بنز

قطعات ظاهری بنز بسیار گران هستند. پس کوچک ترین ایراد و نقصی در بدنه و داخل ماشین بود، جدی بگیرید زیرا برای رفع آن باید هزینه های زیادی پرداخت کنید.

بازار دست دوم بنز

تقریبا تمام مدل های بنز بازار خرید و فروش مناسبی دارند. خرید و فروش این خودرو مخصوصا در مدل های قدیمی تر هم رواج دارد.

برق خودروی بنز

یکی از مسائلی که پیش از خرید باید به آنه رسیدگی کنید، مشکلات برقی و اررورهای خودروست. به هیچ عنوان بنزی که دارای مشکلات برقی است را خریداری نکنید که از خرید خود پشیمان خواهید شد. سعی کنید تمام نواقص برقی را رفع کنید.

سرویس های قبلی

اگر مالک دفترچه و سوابق گذشته خودرو را دارد حتما از وی بگیرید تا هم ببینید چقدر به سرویس این خودرو اهمیت می داده است و هم مطمئن شوید که پیش افراد متخصص رفته است.

موتور گیربکس بنز

موتور این خودرو ها به قدری دقیق می باشد که به ندرت دچار خرابی می شوند اما برای اینکه بتوانید آنها را سالم تر نگه دارید می توانید هر چند هزار کیلومتر که با آن راه می روید روغن موتور آن را تعویض کنید و به قول معروف اتومبیل را سرویس کنید.

کارشناسی بنز پیش از خرید

هنگامی ‌که شما یک خودروی دست دوم خریداری می‌کنید در واقع شانس را در انتخاب خود دخیل کرده اید، اما راه‎هایی وجود دارد که با رعایت آن‎ها می‌توانید از سالم بودن خودروی دست دوم مطمئن شوید. شما باید خودروی خود را نزد کارشناس ببرید تا سلامت فنی، موتور گیربکس، بدنه، اصالت مدارک و... را چک و بررسی کند. مطمدن باشید اگر خودتان بخواهید اقدام به خرید کنید قطعا خرید خوبی نخواهید داشت. 40 سال فعالیت در بازار خودرو این را به ما ثابت کرده است.

شما به ناچار باید به شخصی اعتماد کنید تا زیر و بم این خودرو لوکس را بشناسد. ما به شما اطمینان می دهیم اگر در خرید خود به ما اطمینان کنید و با کارشناسان ما همراه باشید، بهترین خرید ممکن را خواهید داشت. اتوخسروانی به عنوان بزرگترین فروشنده خصوصی خودرو در کشور با تجربه ای بیش از 40 سال فعالیت، همچنین داشتن مجموعه های تخصصی خودرویی با برند اتوشناس، صفر تا صد یک خرید مطمئن را برای شما رقم خواهد زد. ما در تمام زمینه ها مرتبط با خودرو، تجربه های بسیار زیادی داریم.

منبع: قیمت بنز

خرید و فروش خودرو

منبع: فرارو
ارسال نظر