تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

مواد شوینده رسما گران شد

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، در مورد میزان افزایش قیمت اقلام شوینده گفت: در این موضوع تصمیم گیرنده نهایی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است که براساس تصمیم آن‌ها اقلام شوینده تا ۱۵ درصد افزایش قیمت را داشته که از دو روز گذشته اعمال شده است.

اقتصاد۲۴- رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: در این موضوع تصمیم گیرنده نهایی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است که براساس تصمیم آن‌ها اقلام شوینده تا ۱۵ درصد افزایش قیمت را داشته که از دو روز گذشته اعمال شده است.

در روزهالی اخیر شاهد نابسمانی و اخبار ضد و نقیض در مورد نحوه و میزان افزایش قیمت مواد شوینده بودیم بطوریکه رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کنندگان گفت که انجمن صنایع شویندگان با توجه به بالا رفتن هزینه‌های سربار، نرخ ارز و مشکلات در تامین مواد اولیه تقاضای افزایش ۳۰ تا ۸۰ درصدی نرخ مواد شوینده را کردند، اما سازمان حمایت با این تقاضا موافقت نکرد.


بیشتر بخوانید: افزایش ۲۵ درصدی قیمت برخی شوینده‌ها


از همین روی بختیار علم بیگی، رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، در مورد میزان افزایش قیمت اقلام شوینده گفت: در این موضوع تصمیم گیرنده نهایی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است که براساس تصمیم آن‌ها اقلام شوینده تا ۱۵ درصد افزایش قیمت را داشته که از دو روز گذشته اعمال شده است.

وی افزود: البته قرار شد که بررسی نهایی صورت بگیرد و الان تولیدکنندگان در حال مذاکره با دولت هستند تا قیمت مواد اولیه تعدیل شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر