تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت

کراس اوور ملی ایران‌خودرو معرفی شد

کراس‌اوور ملی گروه صنعتی ایران‌خودرو با نام «ری‌را» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی شد. کراس اوور ملی ایران‌خودرو معرفی شد

اقتصاد۲۴- ایکوپرس نوشت: گروه صنعتی ایران خودرو، کراس‌اوور ملی «ری‌را» یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین خودرو‌های ملی با استاندارد‌ها و تجهیزاتی در رده خودرو‌های مطرح اروپایی و برترین‌های آسیا را معرفی کرد.
این خودروساز قصد دارد که کراس اوور «ری‌را» را در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه کند و در ابتدا این کراس اوور در مدل V ۲ به بازار ایران عرضه می‌شود.

کراس اوور «ری‌را» ایران خودرو بر روی پلتفرم مدرن و جدید این شرکت موسوم به IKP ۱ توسعه یافته است.
این خودرو قادر به عبور از تمامی استاندارد‌های ۸۵ گانه بوده و در زمینه حفظ ایمنی سرنشینان و راننده و همچنین حفظ ایمنی عابر پیاده قابل مقایسه با محصولات خودروسازان مطرح دنیاست.


بیشتر بخوانید:تولید موتور جدید، زیان خودروسازان را بیشتر می‌کند؟


«ری‌را» ایران خودرو به موتور EF ۷ پلاس توربوشارژ یا همان TC ۷ پلاس مجهز شده است. این موتور ۱.۷ لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ، قادر به تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت در دور ۵۰۰۰ و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۱۶۰۰ تا ۴۵۰۰ است.

این خودرو لوکس‌ترین خودروی ملی محسوب شده و به لطف تجهیزات ایمنی و رفاهی متعددی که برای آن در نظر گرفته شده می‌تواند با خودرو‌های وارداتی و خودرو‌های روز دنیا رقابت کند.

«ری‌را»، محصول جدید ایران خودرو که در زبان مازنی به معنای باران و نماد سرسبزی جنگل است، در سایت این شرکت در شهر بابل به تولید خواهد رسید و نام آن تناسب زیادی با محل تولیدش دارد.

ارسال نظر