تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۵ تير ۱۴۰۱

اعتراض کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به وضعیت حقوقی و عدم یکسان‌سازی

کارکنان وزارت جهاد کشاورزی خواستار افزایش حقوق خود به میزان دیگر وزارتخانه‌های دولت و یکسان‌سازی دریافتی‌های خود با کارکنان دولت شدند.

اقتصاد۲۴- جمعی از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از تبعیض حقوقی خود در مقایسه با سایر کارکنان دولت انتقاد کرده و در اعتراض به این موضوع مقابل سازمان برنامه و بودجه حاضر شدند.

بنابر اظهارات یکی از کارکنان این وزارتخانه، مطالبه ما علاوه بر افزایش بیش از ۱۰درصدی حقوق‌مان، یکسان‌سازی و همسان‌سازی با سایر وزارتخانه‌ها و عدم تبعیض حقوقی میان ادارات دولتی و عمومی است؛ زیرا بسیاری از وزارتخانه‌ها در سطوح مشابه، دریافتی و حقوق بالاتری دارند و این دریافتی‌ها به همراه افزایش مزایای ریالی، باعث فاصله زیاد میان دریافتی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و سایر وزارتخانه‌ها شده است.


بیشتر بخوانید: خودتان را برای جهنم آماده کنید


وی افزود: بسیاری از همکاران ما با ۱۵ یا ۲۰ سال سابقه و مدرک کارشناسی ارشد قرار است با ۶ تا ۷ میلیون تومان دریافتی بازنشست شوند. آن‌ها می‌گویند با تورم موجود نمی‌توان با این حقوق زندگی کرد.

از قرار معلوم تجمع امروز مقابل سازمان برنامه و بودجه به بازداشت چند نفر از کارکنان و کارمندان وزارتخانه منتهی شد که در ادامه کارکنان معترض با حضور در ساختمان وزارت کشاورزی با حراست این وزارتخانه گفتگو کردند و دماوندی‌نژاد (معاون وزیر کشاورزی) قول رسیدگی به مطالبات آن‌ها را داد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر