تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۱
عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد

افزایش خدمات بانک رفاه کارگران به واحد‌های تولیدی کشور

عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه از نظر ارائه خدمات و محصولات متنوع و پاسخگویی به ذی‌نفعان، جزو بانک‌های سرآمد کشور به‌شمار می‌رود و سال‌های متمادی رتبه اول مشتری‌مداری را در کشور کسب کرده است.

اقتصاد۲۴- عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه از نظر ارائه خدمات و محصولات متنوع و پاسخگویی به ذی‌نفعان، جزو بانک‌های سرآمد کشور به‌شمار می‌رود و سال‌های متمادی رتبه اول مشتری‌مداری را در کشور کسب کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر حمیدرضا فتحی‌بیرانوند با بیان این مطلب در نشست مشترک با مدیران عالی بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی، افزود: پاسخ‌گویی مناسب به مسائل و درخواست‌های مشتریان و ارائه محصولات و خدمات متنوع به آنان، در راس برنامه‌های اجرایی بانک رفاه کارگران قرار دارد.
وی به افزایش سرمایه بانک اشاره کرد و گفت: افزایش سرمایه بانک که در سال گذشته نهایی و به ثبت رسید، منجر به ارتقای وضعیت کفایت سرمایه بانک شد و بستر تقویت و افزایش خدمات بانک به واحدهای تولیدی کشور را فراهم کرد.
دکتر فتحی‌بیرانوند خاطرنشان ساخت: با توجه به ظرفیت و جایگاه اقتصادی بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی و همچنین شبکه گسترده شرکت‌های تولیدی، تخصصی، مادرتخصصی، دارویی و بیمارستان‌های تحت پوشش این بنیاد، بانک رفاه کارگران آمادگی دارد در قالب تفاهم‌نامه همکاری متقابل، خدمات و محصولات متنوع بانکی از جمله صدور انواع ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی داخلی، تکمیل زنجیره تامین از طریق انتشار اوراق مرابحه و گام و.... را در اختیار بنیاد قرار دهد.
به گفته وی، با توجه به جایگاه منحصر به فرد بانک رفاه کارگران در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی، این بانک می‌تواند به عنوان مشاوری امین در حوزه پولی و تامین مالی، همراه و همیار مطمئن بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی در پیشبرد امور باشد.
دکتر حسینی عضو هیات مدیره بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی نیز طی سخنانی در این نشست، به نقش کلیدی نظام بانکی در توسعه کشور اشاره و بر ضرورت برقراری و توسعه تعاملات متقابل بنیاد و بانک رفاه کارگران تاکید کرد.
به گفته وی، حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی شایسته قدردانی است.

ارسال نظر