تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

برای سفر به مشهد بهترین قطار کدام است؟

سفر به مشهد یکی از سفرهای پرطرفدار در بین ایرانی ها و عاشقان حرم رضوی می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را راهی مشهد مقدس می کند. قطار یکی از ایمن ترین و ارزانترین وسیله نقلیه است که مسافران برای سفر به مشهد از آن استقبال می کنند. سفر با قطارهای لوکس تهران مشهد برای همیشه خاطره ای خوش از سفر با قطار برای شما ثبت می کند. اما کدام بلیط قطار برای سفر به مشهد بهترین است؟

اقتصاد۲۴- بدون شک قطار اولین گزینه برای سفرهای زیارتی و تفریحی است. اگر قصد سفرهای دسته جمعی دارید، خرید بلیط قطار و رزرو کوپه دربست راهی عاقلانه برای لذت بردن از دورهمی دوستانه است. همچنین قطار برای حمل چمدان های سنگین، حمل خودرو با قطار و تجربه سفری لذتبخش بهترین گزینه است. شرکت های ریلی زیادی در مسیر تهران مشهد در حال فعالیت هستند اما مساله اینست که بهترین قطار برای سفر به مشهد کدام است؟

قطار زندگی تهران مشهد

قطار ۵ ستاره‌ زندگی تهران مشهد آرام بخش ترین پیشنهاد برای سفرهای ریلی است. ظاهر لوکس و متفاوت طراحی داخلی، فضای داخل کوپه و صندلی های راحت و سیستم صوتی و تصویری داخل کوپه سفری راحت از رزرو بلیط قطار برایتان رقم می زند.

قطار غزال تهران مشهد

هر واگن قطار تهران مشهد غزال دارای کوپه‌های ۴ نفره‌ است که با صندلی‌های راحت و امکانات متنوع انتخاب خوبی برای سفرهای خانوادگی و دوستانه هستند. داخل هر کوپه نمایشگرهایی وجود دارد که موسیقی و فیلم پخش می‌کند. در سفر به مشهد با قطار غزال پذیرایی رایگان با بسته های پذیرایی، کوپه اختصاصی مهماندار و سیستم صوتی و تصویری سفری دلنشین را تجربه می کنید.

میز جداگانه‌ برای هر صندلی و پریز جداگانه‌ برای شارژ لپ تاپ و تلفن همراه نمونه دیگری از امکانات قطارهای غزال است. برای خرید آنلاین بلیط قطار غزال به سایت Tikban.com مراجعه کنید.

قطار نورالرضا تهران مشهد

اگر قصد سفر به مشهد را دارید ولی نمی خواهید هزینه خرید بلیط هواپیما مشهد را بپردازید، می توانید بلیط قطار نورالرضا را رزرو کنید.

این بلیط جایگزینی مناسب برای سفر با هواپیماست. قطارهای نورالرضا (ع) مطابق استاندارد بین ‌المللی راه آهن (UIC) هستند و از کیفیت بالای قطارهای اروپایی برخوردارند. همچنین این قطار با ۵۴ واگن و رستوران های متعدد و واگن ویژه‌ی بانوان بهترین امکانات را برای سفری آرام بخش به مشهد در اختیار مسافران قرار می دهد.

برخی از امکانات قطار نورالرضا شامل موارد زیر می شود:

  • واگن مجهز به سیستم تهویه هوا نمایشگرهای با کیفیت
  • آرشیو جدید و قدیمی فیلم و موسیقی به همراه هدفون
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن
  • تجهیزات لوکسی مانند ماکروفر، بوفه و رستوران
  • بسته ویژه مسافران کودک
  • سرویس اختصاصی مسافر شامل نوشیدنی و تنقلات
  • سیستم تهویه و دمای هوا قابل کنترل

قطار غدیر یکی از محبوب ترین قطارهای تهران مشهد

شرکت ریل ترابر سبا با ارائه قطارهای ویژه‌ غدیر در مسیر تهران - مشهد فری بی دغدغه و لذت بخشی را برای مسافران فراهم کرده است. این قطارها برای سفرهای گروهی و یا خانوادگی به مشهد، گزینه ای بسیار مقرون ‌به ‌صرفه است. واگن‌های ۴ نفره‌ قطار غدیر تهران مشهد با پرداخت هزینه‌ای کمتر بهترین امکانات و خدمات را به مسافران مشهد ارائه می دهند.

این قطار با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت یکی از قطارهای مجهز تهران مشهد هستند که امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، نمایشگرهایی برای فیلم و موسیقی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن و میز تعویض برای راحتی مادران و کودکان انتخابی هوشمندانه برای سفر به مشهد می باشد. برای خرید بلیط قطار ارزان می توانید این قطار را انتخاب کنید.

قطار سریع السیر پردیس تهران مشهد

سرعت و راحتی دو گزینه مهم در سفر با قطار است که می توانید هر دو مقوله را در سفر با قطار پردیس تجربه می کنید. در قطار سالنی تهران مشهد که مسافران آن را با نام قطار اتوبوسی می شناسند، صندلی‌ها مثل اتوبوس کنار هم قرار گرفته‌اند و جایی برای خواب وجود ندارد. اما بهترین امتیاز این قطار ها سرعت بالای آن است.

سفر به مشهد با قطار سریع السیر پردیس 3 الی 4 ساعت در زمان شما صرفه جویی می کند و امکاناتی مانند طراحی لوکس، غذای اصلی و میان وعده، فروش تنقلات، سیستم تهویه هوای مطبوع، امکان دسترسی آسان با ویلچر، اینترانت و تلویزیون و جعبه کمک های اولیه در اختیارتان قرار می دهد. مسافران محترم می توانند قیمت بلیط قطار را در سایت تیک بان مشاهده کنند.

قطار اتوبوسی ماهان بلیط ارزان قطار

قطار سه ستاره ماهان یکی از قطارهای اتوبوسی از تهران به مشهد است که قیمت مناسب و امکانات خوبی دارد. اگر به دنبال یک سفر اقتصادی و مقرون‌ به ‌صرفه هستید، خرید بلیط قطار ماهان گزینه ای مناسب و اکونومیک است. با اینکه ماهان قطار سریع السیر تهران مشهد می باشد، اما قیمت پایین ‌تری نسبت به سایر قطارها دارد.

برای استفاده از غذای قطار باید در هنگام خرید آنلاین بلیط قطار گزینه خرید غذا را انتخاب کنید.

قطار 4 تخته شهاب از تهران به مشهد یکی دیگر از قطارهای ارزان قیمت برای سفر به مشهد می باشد. قیمت بلیط قطار شهاب را در تیک بان مشاهده کنید. همچنین بلیط قطار فدک به عنوان یکی از لوکس ترین قطار تهران مشهد نیز در این سایت موجود است.

بلیط قطار تهران مشهد را از کجا بخریم؟

انتخاب بهترین قطار تهران مشهد برای هر مسافری با توجه به معیارهای آنها متفاوت است. برای برخی سرعت قطار، برای برخی دیگر امکانات و برای تعدادی از مسافران قیمت بلیط قطار و یا آرامش در حین سفر مهم است. بنابراین با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از انواع بلیط قطار تهران مشهد را انتخاب و رزرو کنید.

برای خرید بلیط قطار مشهد می توانید به تیک بان مراجعه کنید و از قیمت های منصفانه این سایت سفری ارزان و با کیفیت را تجربه کنید. فقط کافیست به www.tikban.com مراجعه کنید.

ارسال نظر