تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

مهران مدیری چرا در دولت رئیسی دورهمی انتقاد نمی‌کند؟!

این روز‌ها دوباره حضور مهران مدیری به عنوان چهره تبلیغاتی فروشگاه‌های رفاه در چشم مخاطبان پررنگ شده است. بخصوص که دیگر از دولت سابق و تریبون آزاد برنامه دورهمی برای فوران انتقاداتش نیز خبری نیست.

اقتصاد۲۴- مدیری طی این سال‌ها سوار بر موج‌های بسیار شد و الحق که به مقاصد پر و پیمانی نیز رسید و مدام همه را غافلگیر کرد؛ گاهی با سریال‌هایی که ساخت و گاهی با حرف‌هایی که زد. یک بار با نشست مطبوعاتی که برای فیلمش برگزار کرد و با سیگار مقابل دوربین‌ها ژست گرفت و یا زمانی که در برنامه دورهمی شعر‌های مولوی را به حافظ نسبت داد و کسی نپرسید چرا.

البته او نیز چندان قائل به توضیح دادن نیست چرا که این کار را نشانه ضعف می‌داند! اما این مدیریِ برندپوش که در لوکیشن لوکس برنامه‌اش، تنها طیف خاصی را به باد انتقاد می‌گرفت، با جوانی که در دهه هفتاد از دل تئاتر آمد و از همان سال‌های ابتدایی ورودش به یک برند در کمدی تبدیل شد، فاصله زیادی دارد.


بیشتر بخوانید: فیلم/ افشاگری و انتقاد تند مهران مدیری از رشوه گرفتن کارگردان‌های سینما


این یک حقیقت است که مدیری در طول برنامه‌سازی‌ها‌یش، هر زمان که دولت یا مجلس اصلاحات روی کار بود، به طنزی گزنده علیه آن‌ها روی آورد، اما هر زمان که مجلس و دولت اصولگرا روی کار بود، سکوت و وارد نشدن به عرصه سیاست در برنامه‌سازی ها‌ی تلویزیونی را در دستور کار قرار داد. چیزی که امروز و در دولت سیزدهم نیز شاهد آن هستیم.

منبع: فرازدیلی

ارسال نظر