تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱

وزیر صمت در دولت ماندنی شد

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر صمت با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد. مجلس دوباره به فاطمی‌امین اعتماد کرد.

اقتصاد۲۴- جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور ۲۰۷ نماینده آغاز شد.

آغاز رای‌گیری برای استیضاح فاطمی امین

رای‌گیری از نمایندگان برای اعلام نظرشان درباره استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت آغاز شد.

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت : در دولت قبل شاهد بی ثباتی قیمت ها در مصالح ساختمانی بودیم همچنین در آن دوره کارخانه‌ها با کمبود سوخت مواجه بودند که این روند اگر ادامه پیدا می‌کرد، می‌بایست مصالح ساختمانی از خارج وارد می‌کردیم اما با تدبیر درست فاطمی امین این موضوعات برای صنعت ساختمان پیش نیامد و حتی شاهد کنترل قیمت‌ها بودیم.


بیشتر بخوانید: اظهارات موافقان و مخالفان استیضاح فاطمی‌امین


مخالفت ما به معنای دادن چک سفید امضاء نیست

مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان مخالف استیضاح گفت: اینکه ما مخالف استیضاح وزیر صمت هستیم بدان معنا نیست که چک سفید امضاء دادیم. انگیزه ما برای نظارت بیشتر شده و حرف‌های مطرح شده را بیشتر از قبل رصد می‌کنیم.

وی اظهار کرد: ابتدا لازم است که توضیح دهم من به عنوان یکی از اعضای کمیسیون و نه رئیس کمیسیون صنایع و معادن صحبت می‌کنم هر چند که ۱۸ نفر از اعضا اعلام کردند که مخالف استیضاح هستند.

فاطمی‌امین گفت: خودرو قصه پرغصه است. همه ناراضی‌اند؛ من هم ناراضی‌ام.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر