تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

کشف حجاب بازیگر مشهور در کنار مزار پدرش

الهام پاوه نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از خود در کنار مزار پدرش کشف حجاب کرد.

اقتصاد۲۴- الهام پاوه نژاد متولد ۲۷ شهریور ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران وزارت فرهنگ و ارشاد در سال ۱۳۷۱ می‌باشد، پدرش ارتشی اهل پاوه و مادرش کرمانشاهی است جز بازیگر نویسنده نیز می‌باشد. الهام پاوه نژاد با انتشار ویدئوی زیر در گورستان، کشف حجاب کرد.

کشف حجاب بازیگران ایرانی

مشهورترین زن سینماگری که پای کار افشاگری سینمایی آمد کتایون ریاحی بود که خواسته یا ناخواسته سال‌ها در سینما و تلویزیون عملاً تبدیل به بازیگری کم‌کار شده‌بود و دوران بازنشستگی را طی می‌کرد.

کشف حجاب الهام پاوه نژاد بازیگر

شورش زنانه از همان ابتدا با پا گذاشتن روی اخلاق می‌خواست خود را به جامعه زنان ایران تحمیل کند. وقتی مقابل اتهام‌زنی ریاحی به یک پیشکسوت سینمای ایران علامت سؤال‌های جدی قرار گرفت، او را به سرعت و پس از ماجرای مهسا امینی وارد فاز دوم کردند تا کشف حجاب کند و جلوی دوربین شبکه سعودی برود.

کشف حجاب ترانه علیدوستی

اما حقیقت ماجرا این است که هر سینماگری که طمع ادامه فعالیت رسمی هنری در ایران را داشته باشد در پروژه کشف حجاب ضد انقلاب بازی نخواهد کرد و هر سینماگری هم که اعتقادی به حجاب نداشته و صرفاً به خاطر فعالیت رسمی هنری تا به حال کشف حجاب نکرده و از این به بعد قصد و طمعی برای ادامه کار ندارد.

ارسال نظر