تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱

مهاباد دیشب چه خبر بود؟

نیرو‌های حافظ امنیت شب گذشته با ورود به مناطقی از شهر مهاباد ضمن برقراری آرامش در این شهر، اقدام به رصد و شناسایی لیدر‌ها و سردسته‌های اصلی برخی تیم‌های ترورسیتی و اغتشاشات اخیر کردند.

اقتصاد۲۴- پس از فراخوان روز‌های گذشته رسانه‌های ضدانقلاب و معاند برای اعتصاب کسبه و بازاریان در سطح کشور، عده‌ای از آشوبگران و اغتشاشگران در شهر مهاباد در‌صدد تحریک احساسات مردم و ایجاد ناامنی در این شهر برآمدند.

‌پروژه ضدانقلاب برای اغتشاش در شهر مهاباد طی روز گذشته به اوج خود رسید و آشو‌بگران با حمله به منازل برخی از مردم به ویژه نیرو‌های امنیتی و نظامی به غارت منازل آن‌ها پرداختند و در ادامه با حضور در خیابان‌های اصلی به دنبال افزایش ناامنی بودند.

اغتشاشگران با حمله به اماکن عمومی، تخریب اموال خصوصی مردم، انسداد معابر و تهدید مردم با سلاح گرم تلاش داشتند تا در سطح شهر رعب و وحشت ایجاد کنند و از عصر روز گذشته، اغتشاشگران به خانه مردم وارد شدند و شرایط بسیار ملتهبی را در شهر ایجاد کردند تا جایی که خانه چندین نفر از شهروندان نیز توسط آشوبگران به آتش کشیده شد.


بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: اقلیتی درون قدرت، عقده سرکوب و آزار و اذیت مردم دارند


پس از اعتراض مردم به این شرایط در محله‌های اصحاب سفید و پشت‌تب که طی دو ماه گذشته این محلات محل جولان اغتشاشگران و برخی تیم‌های تروریستی بود، آشوبگران وقتی اوضاع را مساعد ندیدند اقدام به فرار کردند و در برخی منازل در این منطقه مخفی شدند.

نیرو‌های حافظ امنیت شب گذشته با ورود به این منطقه ضمن برقراری آرامش در شهر مهاباد، اقدام به رصد، شناسایی و دستگیری لیدر‌ها و سردسته‌های اصلی آشوبگران و برخی تیم‌های تروریستی کردند. در حال حاضر امنیت در مهاباد برقرار شده و مردم و کسبه به فعالیت روزانه خود مشغول هستند.

طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر