تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱
گزارش میدانی از بازار مسکن؛

قیمت‌های جدید آپارتمان‌های نقلی مرکز تهران

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محدوده میدان‌ولیعصر دارید، میتوانید آپارتمانی ۵۳ متری در حالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد را با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۲۳ میلیون تومان خریداری کنید

اقتصاد۲۴-  از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به صورت نجومی درحال افزایش است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه‌های نقلی و ارزان قیمت می‌گردند تا سرمایه کمتری را صرف خرید خانه کنند. ما در این گزارش خانه‌های نقلی مرکز تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا به شما در خرید خانه و یا سرمایه‌گذاری مطمئن کمک کرده باشیم.
اگر قصد سرمایه‌گذاری در محدوده میدان‌ولیعصر دارید، میتوانید آپارتمانی ۵۳ متری در حالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد را با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۲۳ میلیون تومان خریداری کنید.


بیشتر بخوانید: قیمت مسکن در مناطق شمالی تهران چند؟


واحد دیگری در همین محله درحالی که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و متراژ آن ۴۶ متر باشد و یک اتاق خواب داشته باشد را با ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.
آپارتمانی دیگری در محله امیرآباد با متراژ ۵۰ متر و سنی حدود ۱۱ سال درحالی که این واحد تک خوابه باشد ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.
واحد آپارتمان دیگری در محله یوسف‌آباد با متراژ ۵۰ متر و سنی معادل ۷ سال با ۱ اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۳۶ متر و سنی معادل ۲۸ سال با وجود ۱ اتاق خواب معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین برای خرید آپارتمانی ۱۶ ساله در محله فاطمی با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۲۳ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۵۰ متری در محله سهروردی با سنی حدود ۷ سال و ۱ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

همچنین برای خرید واحدی ۷ ساله در همین محله درحالی که متراژ این واحد ۵۳ متر باشد و تک خوابه نیز باشد باید مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
وجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین
ارسال نظر