تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

استاندار برکنار شده گلستان در شهرداری تهران چکار می‌کند؟

مناف هاشمی استاندار برکنار شده گلستان در شهرداری تهران، این خبری است که دست به دست می‌شود.

اقتصاد24 - در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر شده که مناف هاشمی، استاندار برکنار شده گلستان سمت جدیدی گرفته و مشاور شهردار تهران شده است. او در چند روز گذشته در وزارت ورزش دیده شده و حالا خبر بازگشتش به شهرداری تهران مطرح شده و می‌گویند از حناچی حکم مشاوره گرفته است.

پیش از این مناف هاشمی به دلیل ترک استان گلستان در بحبوحه سیل، درحالی که در چند قدمی ریاست سازمان امور مالیاتی بود، به دلیل عدم مدیریت صحیح از کارش برکنار شد.
پس از آن شایعات زیادی درباره اینکه چه سرنوشتی برای آینده کاری او رخ می‌دهد، سر زبان‌ها افتاد اما هیچ خبری درباره احتمال محاکمه یا احضارش به نهادهای مربوطه منتشر نشد و حالا دو ماه بعد از این اتفاق، بحث به کارگیری مجددش مطرح شده است.

هاشمی در پاسخ می‌گوید که تمایلی به صحبت درباره این موضوع ندارد و می‌گوید چیزی نشنیده است؛ اما پیگیری‌های خبرآنلاین نشان می‌دهد او کارمند رسمی شهرداری تهران است و با عزل استانداری، این مدیر که ابتدا به وزارت ورزش و سپس وزارت کشور فرستاده شده بود، حالا باید به شهرداری برگردد تا خلا نخورد.
البته او به دلیل جایگاه شغلی بالایش به طور طبیعی باید در جایگاه بالاتری به کارگیری شود.

البته اگر پرونده این مدیر در مراجع مرتبط زودتر بررسی و حکم مقتضی درباره قصور یا عدم قصورش صادر می‌شد، درباره امکان ادامه فعالیتش به عنوان کارمند دولت یا پایان خدمتش هم تصمیم گیری می‌شد که به نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ نداده است.
ارسال نظر