تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

نماینده مجلس: حمید فرخ‌نژاد دلار گرفته که علیه جمهوری اسلامی حرف بزند

حسین جلالی می‌گوید حمید فرخ‌نژاد برای صحبت علیه جمهوری اسلامی دلار گرفته بنابراین طبیعی است چنین حرف‌هایی بزند.

اقتصاد۲۴- حجت الاسلام حسین جلالی نماینده انار و رفسنجان رویداد۲۴ با اشاره به مهاجرت و همچنین سخنان می‌گوید حمید فرخ‌نژاد می‌گوید: آدمیزاد همین است دیگر، تعهد می‌دهد، اما عمل نمی‌کند، قول می‌دهد، اما انجام نمی‌دهد. اینکه می‌روند آن طرف آب و صحبت می‌کنند، خاصیتی ندارد. این افراد اگر حرف درست و راستی داشتند، در همین کشور خودمان مطرحش می‌کردند. 

او می‌گوید: اینکه با دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی، اتهام‌زنی و ... در خارج از کشور چنین صحبت‌هایی بکنیم، راه به جایی نمی‌برد. وقتی شما دلار خارجی میگیرد، طبیعتا این حرف‌ها را هم باید در خارج از کشور بزنید.


ببینید: عکس/ توئیت جنجالی فرخ‌نژاد درباره قهرمانی آرژانتین


جلالی به اظهارات فرخ نژاد اشاره کرده و گفته چون این افراد از خارجی‌ها دلار گرفت‌اند و به آن‌ها تعهد داده‌اند چنین سخنانی مطرح کنند بنابراین قوه قضاییه در این مسئله باید مراقبت بیشتری انجام دهد و برای تعهد وثیقه‌های بیشتر و سنگین‌تری را در مد نظر قرار دهند تا این‌ها بفهمند که کشور حساب و کتاب دارد. 

او می‌گوید: ما امنیت این کشور را مفت به دست نیاورده‌ایم که مفت از دست بدهیم. ۳۰۰ هزار شهید داده ایم تا این کشور آرام را به دست آوردیم. این‌ها به دنبال سوریه‌سازی و داعش سازی هستند و می‌خواهند کشور را برهم بزنند و نهاد‌های‌مربوطه نباید در این زمینه کم کاری کنند.

منبع: رویداد24
ارسال نظر