تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

قبض کدام مشترکین گاز مشمول تخفیف می‌شود؟

در حالی که پیش از این صحبت از احتمال کمبود سوخت در فصل زمستان به صورت جدی مطرح بود. وزیر نفت از برنامه جدید وزارتخانه متبوعش برای دادن تخفیف به مشترکین گاز خبر می‌دهد.

اقتصاد۲۴ - جواد اوجی وزیر نفت دولت سیزدهم که چندی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از ترخیص از بیمارستان نفت اعلام کرد: در صورتی که مشترکین نسبت به گذشته درصدی کاهش داشته باشند ۳ درصد تخفیف به آن‌ها می‌دهیم و بستانکار شرکت ملی گاز می‌شوند.

جواد اوجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص گاز مشترکین اظهارکرد: آن دسته از مشترکین گاز که نسبت به سال گذشته و ماه مشابه در سقف مصرف داشته یا حتی کاهش مصرف داشته اند، به همان میزان از شرکت ملی گاز بستانکار می‌شوند.


بیشتر بخوانید: زنگ خطر جدی افزایش مصرف گاز به صدا درآمد


وی ادامه داد: در این زمینه اعلام کردیم در صورتی که مشترکین نسبت به گذشته درصدی کاهش داشته باشند ۳ درصد تخفیف به آن‌ها می‌دهیم و بستانکار شرکت ملی گاز می‌شوند.

اوجی افزود: بنابراین هر مشترک چه خانگی یا در حوزه صنایع همین طور مصوبه خوبی را اخذ کردیم برای آن دسته از مشترکین که در سقف الگوی مصرف کاهش داشته باشند و یا مصرف آن‌ها نسبت به سال گذشته و ماه مشابه به همان میزان از شرکت ملی گاز بستانکار می‌شوند و ما موظف می‌شویم به آن‌ها پرداخت کنیم.

وزیر نفت بیان کرد: این موضوع خبر خوبی برای آن دسته از مشترکین گاز است که در حقیقت در سقف الگو یا پایین‌تر از آن مصرف داشته اند که نسبت به سال گذشته درصدی کاهش را نشان می‌دهد سه برابر آن تخفیف می‌گیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر