تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

قیمت طلا رکوردشکنی کرد

قیمت طلا در حالی روز گذشته به دنبال افزایش محدود قیمت دلار در بازار آزاد شروع به افزایش کرد که باز هم روی به رکوردشکنی آورده است.

اقتصاد۲۴- میناسادات حسینی: قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر به هر گرم یک میلیون و ۹۱۶ هزار تومان رسیده؛ بنابراین در یک قدمی گرمی دو میلیون تومان قرار گرفته است.  

این در حالی است که معامله گران سکه با افزایش قیمت طلا شوکه شده اند.  

طلا بخریم یا منتظر بمانیم؟

این در حالی است که یک کارشناس بازار طلا و سکه در مورد اینکه طلا بخریم یا نه، می‌گوید: به نظر می‌رسد در سه ماه آینده نیز شاهد تغییرات قیمت طلا و سکه در بازار خواهیم بود. البت شدت آن مثل گذشته نیست، چون اتفاقات خوبی در زیرساخت‌ها در حال وقوع است که رویکرد آن حمایت از تولید و صنعت است که‌ای کاش این کار ۲۰ سال قبل صورت می‌گرفت.


بیشتر بخوانید: پیش بینی جدید رئیس اتحادیه طلا از قیمت‌ها


محمدولی توصیه کرد: کسانی که می‌خواهند وارد بازار طلا و سکه شوند هیچ گاه برای کوتاه مدت ورود پیدا نکنند، چون سرمایه گذاری در طلا و سکه در کوتاه مدت ریسک بالایی دارد. البته بازار طلا و سکه مطمئن‌ترین بازاری است که می‌تواند محل امنی برای سرمایه گذاران باشد و اطمینان بخشی را به صاحبان سرمایه بدهد به شرطی که در میان مدت و بلندمدت به بازار ورود پیدا کنند نه در کوتاه مدت، چون ریسک سرمایه گذاری در طلا و سکه در کوتاه مدت بسیار زیاد است.

ارسال نظر