تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

بلاتکلیفی وضعیت وام مسکن روستایی

برخی از شهروندان برای خانه‌دار شدن درخواست وام مسکن می‌دهند، اما در میان تعدادی از درخواست‌ها برخی از شهروندان با مشکل دریافت وام مسکن روستایی مواجه شده‌اند

اقتصاد۲۴- برخی از شهروندان برای خانه‌دار شدن درخواست وام مسکن می‌دهند، اما در میان تعدادی از درخواست‌ها برخی از شهروندان با مشکل دریافت وام مسکن روستایی مواجه شده‌اند.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در پرداخت وام و بالا رفتن قیمت خانه گلایه و از مسئولین مربوطه درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام و خسته نباشید من از خدابنده واقع در استان زنجان از شما خواهشمندم صدای ما رو به گوش مسئولین بنیاد مسکن برسانید. پارسال فقط چند روز زودتر با بانک قرارداد بسته‌ایم، اما الان می‌گویند متمم وام ۲۰۰ میلیونی به شما تعلق نمی‌گیرد. چرا ما را یک سال امیدوار به این وام نگه داشتند الان می‌گویند امکانش نیست. تا قبل از تورم امسال اگر وام را تحویل می‌دادند شاید می‌توانستیم ساخت خانه هایمان را تکمیل کنیم، اما با وجود این شرایط امثال ما که تعداد کمی هم نیستیم مدت‌ها باید فکر خانه‌دار شدن را از سرمان بیرون کنیم، چون مصالح و ابزار از پارسال تا الان چند برابر شده است و به زور بتوانیم. خواهش میکنم رسیدگی کنید کسی جوابگوی ما نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر