تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۳۰ دی ۱۴۰۱

بهترین سهام برای خرید در حال حاضر

رکوردداران ورود پول حقیقی به بورس در هفته گذشته در حالی چند نماد بودند که به نظر می‌رسد در شرایط حال حاضر بهترین سهام بورس هستند.

اقتصاد۲۴- روز چهارشنبه نیز بیشترین ورود پول به نماد‌های پالایشی؛ شتران، شبندر و شپنا اختصاص داشت و شگل و شبریز رتبه‌های بعدی را داشتند.

در مجموع کل هفته اخیر ۷۸۴ میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی ۱۹۶ میلیارد تومان بود.

در ابتدای هفته اخیر برای دومین روز متوالی، پول حقیقی از بازار خارج شد. ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار در روز شنبه ۲۰۰ میلیارد تومان بود.


بیشتر بخوانید: پیش بینی بورس فردا شنبه اول بهمن ۱۴۰۱


روز دوشنبه هزار و ۳۷ میلیارد تومان پول حقیقی وارد شد و روز سه‌شنبه ارزش پول حقیقی خروجی ۲۲۱ میلیارد تومان بود.

اما روز چهارشنبه پول حقیقی وارد شد و خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بورس تهران ۱۶۸ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته اخیر ۷۸۴ میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی ۱۹۶ میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به نماد فولاد اختصاص داشت و ۴ نماد خگستر، شستا، ورنا و خبهمن در رتبه‌های بعدی بودند. روز دوشنبه وبصادر بیشترین ورود را ثبت کرد و خبهمن و وبملت در رده‌های بعدی قرار گرفتند. در مقابل فملی بیشترین خروج پول بازار را داشت. روز سه‌شنبه نیز فملی بیشترین خروج را داشت و شپنا و شستا در پی او بودند.

روز چهارشنبه نیز بیشترین ورود پول به نماد‌های پالایشی؛ شتران، شبندر و شپنا اختصاص داشت و شگل و شبریز رتبه‌های بعدی را داشتند.

ارسال نظر