تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

نماینده مجلس: میرحسین موسوی دنبال کودتاست

سلیمی، بیانیه اصلاح‌طلبان نسبت به اعتراضات اخیر را مغایر با انسجام ملت دانست و پیشنهاد همه‌پرسی را آشوب نامید.

اقتصاد۲۴- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه‌ها و اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان درباره همه‌پرسی نشان می‌دهد آنان دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به بیانیه‌های اخیر اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: هیچ ایراد و اشکالی در کشور نبوده و نیست و برخی از همین آقایان اصلاح‌طلب منشأ مشکل در کشور بودند. برای مثال، همین افراد در انعقاد موافقتنامه پاریس نقش داشتند و همین اقدام باعث شد نیروگاه در کشور ساخته نشود و باعث قطعی برق شدند.

وی اظهار داشت: چند سال پیش نتانیاهو صراحتاً گفت که اصلاح‌طلب‌ها و افرادی که در سال ۸۸ اغتشاش کردند، بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران هستند. سوال ما آن است که چرا آقایان اصلاح‌طلب سکوت کردند و این موضوع را رد نکردند؟ جای سوال است که چرا مدعیان اصلاحات که امروز بیانیه می‌دهند، در ماه‌های اخیر در مقابل حرف‌های دشمنان سکوت کردند و اعلام برائت نکردند؟


بیشتر بخوانید: حکمی مهم برای به میرحسین موسوی


نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که میرحسین موسوی از جمهوری اسلامی عبور کرده، مشخص است که دنبال اصلاح نیست بلکه دنبال آشوب و کودتاست.

سلیمی با اشاره به اینکه بیانیه و اظهارات اخیر اصلاح‌طلبان برخلاف انسجام ملی و برای ایجاد آشوب در کشور است، گفت: این بیانیه‌ها در این راستا ارزیابی می‌شود که آنان باز هم دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند. سوال آن است که چرا برخی از اصلاح طلبان از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عصبانی هستند؟

منبع: مهر
ارسال نظر