تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

فرصت سرمایه‌گذاری مناسب برای موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل در گزارش ماهیانه خود در انتهای دی ماه سال جاری توانسته است ۶۵۱ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کند. این درآمد به طور متوسط از ابتدای سال تاکنون بین ۶۰۰ تا ۷۵۰ میلیارد تومان است.

اقتصاد۲۴- یکی از درآمد‌های دیگر این موسسه از فروش اقساطی بوده که تا انتهای آذر ماه سال جاری توانسته است مبلغ ۱۶۹ میلیارد تومان درآمد کسب کند، این درآمد در پایان شهریور ماه به میزان ۱۱۵ میلیارد تومان است، اما درآمد ماهیانه از این طریق با افزایش نسبت به متوسط درآمد‌ها روبرو بوده و به ۱۸ میلیارد تومان رسیده است. درآمد فروش اقساطی متوسط نیز بین ۱۴ تا ۱۶ میلیارد تومان در ماه است.

درآمد قابل توجه دیگر این بانک از مرابحه بوده که طی ۹ ماه به میزان ۲۱۶۶ میلیارد تومان رسیده و درآمد ماهیانه دی آن نیز به ۲۶۴ میلیارد تومان رسیده که قابل توجه است.

درآمد دیگر بالای موسسه اعتباری ملل درآمد از محل مشارکت مدنی بوده که طی ۹ ماه به میزان ۳۶۸ میلیارد تومان رسیده و در یک ماه نیز عدد ۳۵۸ میلیارد تومان را کسب کرده است.


بیشتر بخوانید: جهش درآمد کارمزد در موسسه اعتباری ملل


افزایش درآمد‌های این شرکت توانست eps این شرکت را در وضعیت بهتری نسبت به قبل قرار بدهد که با تبدیل این موسسه به بانک و افزایش سرمایه‌های آینده، شرکت می‌تواند جهش درآمدی و سودسازی را تجربه کرده و به یکی از بانک‌های پیشرو در خدمت‌رسانی تبدیل شود.

یکی از مزیت‌های موسسه اعتباری ملل هزینه‌های عملیاتی بانکداری پایین این موسسه است و با تبدیل شدن به بانک می‌تواند سودسازی بیشتری از محل تسهیلات اعطایی و به‌ویژه تمرکز به کارمزد داشته باشد.

ارسال نظر