تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

چاپ تازه‌ترین کتاب مصطفی جمشیدی به شکلی عجیب +عکس

مصطفی جمشیدی ضمن اشاره به انتشار تازه‌ترین اثرش با عنوان «یادداشت‌های یک تروریست» گفت: «متاسفانه ناشر این رمان بدون اطلاع بنده تغییر کرد و بدتر از آن اینکه مقدمه‌ای بدون اطلاعم درج و کتاب چاپ شده است.»

اقتصاد24 - مصطفی جمشیدی از نویسندگان کشورمان درباره انتشار کتاب جدیدش گفت: «کتاب «یادداشت‌های یک تروریست» که مربوط به گروگانگیری‌ در یک هواپیمای است به شکل قابل تاملی بدون اطلاع بنده منتشر شده است. این اثر مربوط به پروازی در دهه ۶۰ توسط چند فلسطینی است که به بازخوانی دراماتیک در قالب نوعی داستان عاشقانه می‌پردازد.»

جمشیدی بیان کرد: «این رمان قرار بود توسط نشر کانون اندیشه جوان (پژوهشگاه هنر و اندیشه اسلامی) انجام شود که بنابر دلایلی کار به صورت مشترک با به نشر به چاپ رسیده است. به عنوان نویسنده نمی‌دانم چرا باید رمانی را بدون اطلاع دادن به نویسنده و حتی تصحیح نهایی متن، با تغییر ناشر مواجه شود.»

تقدیر شده جایزه جلال آل‌احمد با انتقاد از روند حادث شده تصریح کرد: «این مسئله آسیبی جدی به روند خلاقه نویسنده و سلامت اثر داستانی نوشته شده او می‌زند. بنده به اشکال مختلف تلفنی و صحبت‌های مختلف اقدام کردم اما بی نتیجه ماند. بارها از سوی ناشران به اینگونه بی توجهی‌ها اعتراض شده اما متاسفانه توجهی نبوده است. رمان قطعا تصحیح متن لازم دارد حتی مقدمه‌ای بدون اطلاع بنده نوشته شده است که جای تامل بسیار دارد.»


ارسال نظر