تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

درخواست فوری قالیباف از دولت

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: رئیس مجلس درخواست کردند گزینه پیشنهادی هرچه زودتر معرفی شود. البته این تصمیم با آقای رئیس‌جمهور است که چه زمانی را برای معرفی گزینه مناسب بدانند.

اقتصاد۲۴- سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، درباره معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مهلت قانونی برای اداره وزارتخانه با سرپرست طبق قانون اساسی، سه ماه است، ولی رئیس مجلس درخواست کردند گزینه پیشنهادی هرچه زودتر معرفی شود.

وی افزود: آموزش و پرورش وزارتخانه گسترده‌ای است و معلمان، دانش‌آموزان و اغلب خانواده‌ها با آن مرتبط هستند و بخش عظیمی از جامعه را در بر می‌گیرد و بهتر است که زودتر تعیین تکلیف شود. البته این تصمیم با آقای رئیس‌جمهور است که چه زمانی را برای معرفی گزینه مناسب بدانند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور هم‌چنین درباره فرآیند تدوین و تصویب لایحه برنامه هفتم در دولت، خاطر نشان کرد: برنامه هم‌اکنون در کمیسیون تخصصی در حال بررسی است و باید به صحن دولت بیاید؛ جلسات متعددی تا پیش از نوروز و حتی در ایام تعطیلات برگزار شد و منتظر هستیم به‌زودی به صحن دولت برسد و نهایی شود.

ارسال نظر