تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند؟

جدیدترین قیمت مسکن در مشیریه + جدول

یک مشاور املاک در محله مشیریه می‌گوید: بازار مسکن محله مشیریه در فروردین‌ماه، مانند ماه گذشته در حالت رکود قرار دارد، اما پیش‌بینی می‌شود با افزایش قیمت ملک، بازار معاملات تاحدودی از حالت رکود خارج شود.

اقتصاد۲۴-  محله مشیریه، یکی از محله‌های بزرگ و قدیمی تهران، که در جنوب‌شرقی تهران واقع شده است. این محله از شمال به سه راه افسریه (میدان بسیج)، از جنوب به کارخانه سیمان تهران و بزرگراه شهید رستگار مقدم، از غرب به بزرگراه امام علی، بوستان جنگلی توسکا و بوستان خلیج فارس (پامچال)، و از شرق به بزرگراه امام رضا (خیابان خاوران) و شهرک مسعودیه متصل می‌شود.
یک مشاور املاک در محله مشیریه در گفتگو با اکوایران می‌گوید: در ماه گذشته (اسفند ۱۴۰۱)، تعداد معاملات این محله کاهش یافت و البته پس از ورود به سال جدید، همچنان بازار مسکن راکد باقی‌مانده است.
وی همچنین پیش‌بینی می‌کند قیمت مسکن در ماه آینده افزایش می‌یابد، اما به گفته وی، درباره اینکه آیا وضعیت رکود تغییر می‌کند یا نه؟ باید گفت که معمولا با افزایش قیمت مسکن، تاحدودی بازار معاملات از حالت رکود خارج می‌شود.

بنا به گفته این مشاور امور ملکی، اگه قصد خرید یک خانه نوساز با متراژ ۶۰ الی ۷۰ متر در محله مشیریه داشته باشید، باید دست‌کم برای خرید هر مترمربع مسکن، حدود ۵۵ میلیون تومان در نظر گرفت.
در محله مشیریه، یک خانه با متراژ ۱۰۸ مترمربع و نوساز به قیمت ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و اگر قصد خرید یک خانه با بودجه‌ای کمتر دارید؛ یک خانه ۴۵ مترمربعی با عمر بنای ۲۰ سال، ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
خانه‌ای دیگر، با ۸۵ مترمربع زیربنا و ۲۲ سال ساخت، ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پیشنهاد شده و واحدی با متراژ ۱۰۳ متر مربع و ۷ سال عمر بنا، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

 

ارسال نظر