تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

فضای کار اشتراکی کارمانا راه‌اندازی می‌شود

آیین افتتاحیه فضای کار اشتراکی کارمانا سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اقتصاد24 - این فضای کار اشتراکی با همکاری مشترک مجموعه سرمایه‌گذاری رایان‌ونچرز و شرکت آتی‌نگر ایرانیان که زیرمجموعه‌ای از شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی است، راه‌اندازی شد و کار خود را شروع کرده است.

کارمانا فضای کار اشتراکی است که علاوه بر امکانات فضاهای کار اشتراکی، خدماتی مانند کلاس‌های آموزشی و منتورینگ و مشاوره هم دارد.

علاوه بر خدمات فضای کار اشتراکی، کارمانا امکان سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها را هم دارد. اولویت جذب استارتاپ و سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها برای این فضای کار اشتراکی، ۴ حوزه تخصصی فین‌تک، بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا است ولی به گفته مدیران این مجموعه، روی تمامی استارتاپ‌هایی که از هر حوزه‌ای درخواست می‌دهند در صورت جذاب بودن ایده و استارتاپ، مطالعه و فکر خواهد شد.

ظرفیت این فضای کار اشتراکی، حضور ۱۲۰ نفر به صورت همزمان است که می‌توانند از تمامی امکانات موجود در آن مانند پذیرایی، اتاق جلسات و … بهره‌مند شوند.

حود ۴ ماه از تجهیز شدن این فضای کار اشراکی می‌گذرد و امروز، ۵ تیم در کارمانا مستقر و مشغول کار هستند و در این مدت، کارمانا یک مورد سرمایه‌گذاری هم انجام داده است.

این فضای کار اشتراکی در ساختمان مجتمع نوآوری الزهرا در خیابان ۱۶ آذر واقع شده که استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای زیادی در آن مستقر هستند.

آیین رونمایی از کارمانا روز سه‌شنبه به حضور جمعی از فعالان اکوسیستم استارتاپی‌ برگزار خواهد شد.
منبع: آی چیزها
ارسال نظر