تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

بیت کوین پیتزا دی و چالش‌های 15 هزار دلاری آن!

به عقیده برخی از متخصصین در آینده ارزهای دیجیتال بر کل جهان سلطه خواهند داشت. دلایل زیادی بر این مهم ذکر می‌شود که از جمله آنها می‌توان به غیرمتمرکز بودن، کارمزد کم و ... اشاره کرد. اگر شما نیز در راستای حفظ ارزش پول خودتان به فکر یک راهکار مناسب هستید، بازار کریپتوکارنسی را نیز حتما تحلیل کنید.

اقتصاد۲۴- آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تولد رمزارز‌ها و شاخ وبرگ گرفتن آن‌ها چه مسیر‌هایی طی شده است؟ ما در این مطلب می‌خواهیم به یکی از داستان‌های شیرین یعنی پیتزا دی بیت کوین و چالش‌های امروزی آن بپردازیم.

پیتزا دی یا روز پیتزای بیت کوین

به نظر شما دو عدد پیتزای بزرگ در سال ۲۰۱۰ چقدر می‌توانست ارزش داشته باشد؟ شما در حال حاضر چقدر برای فست فود‌ها می‌پردازید و آیا می‌توانید رقم پرداختی خود را به بیت کوین تبدیل کنید؟ حدود ۱۳ سال پیش فردی به نام لازلو هانیس معامله خاصی را انجام داد که در تاریخ ماندگار شد.

او در پستی اعلام کرد که می‌خواهد دو عدد پیتزا را به ارزش ۱۰ هزار بیت کوین خریداری کند. شاید برایتان جالب باشد که حدود ۴ روز طول کشید تا فردی به نام جرمی این معامله را قبول کرد. پس از ۴ سال یعنی در سال ۲۰۱۴ که بیت کوین و بازار ارز دیجیتال سیر صعودی شگفت انگیزی را تجربه کرد، روز انجام این معامله در یکی از روزنامه‌ها به عنوان پیتزا دی معرفی شد.

از آن پس همه علاقه‌مندان به این حوزه روز پیتزای بیت کوین جشن می‌گیرند. صرافی‌ها نیز در این مناسبت رویداد‌ها و چالش‌هایی راه می‌اندازند تا کاربران خود را تشویق کنند.

چالش‌های بیت کوین پیتزا دی

کسانی که تازه به بازار کریپتوکارنسی وارد می‌شوند بهتر است از فرصت‌هایی که در ماه می‌برای کاربران ایجاد می‌شود، استفاده کنند. صرافی‌هایی نظیر کوینکس که در کل دنیا شهرت بالایی دارند، چالش‌های ۱۵ هزار دلاری برگزار می‌کنند که این افراد معاملات اولیه خود را با این سرمایه انجام دهند. در ادامه به برخی از رویداد‌های کوینکس در ماه بیت کوین پیتزا دی اشاره می‌کنیم.

پاداش ۳۴۰ دلاری

بدون شک شرکت در یک نظرسنجی نه وقت زیادی از شما می‌گیرد و نه به تخصص خاصی نیاز دارد. شما در صفحه اینستاگرام کوینکس فارسی تنها باید به این سوال پاسخ دهید که با ۷ دلار پیتزا می‌خرید یا بیت کوین؟ به این ترتیب می‌توانید از جوایز شگفت‌انگیز آن استفاده کنید. شما برای ثبت این نظر تا ۱ خرداد ماه فرصت دارید.

دریافت کوپن

جزئیات این رویداد در وبسایت رسمی کوینکس و کانال‌های آن منتشر شده که شما می‌توانید با انجام مراحل گفته شده اعم از ثبت نام، واریز، معامله و ... جایزه خود را به‌راحتی دریافت کنید.

چالش CETer

برای شرکت در چالش CET Challenge باید در توییتر و اینستاگرام حساب داشته باشید و صفحه @coinex_official یا @coinexfarsi_official را دنبال کنید. با پست کردن محتوا‌هایی با ارزش ۲۰۰ CET و دیگر فعالیت‌ها شما می‌توانید از جوایز پیتزا دی کوینکس بهره‌مند شوید.

با همراهی این صرافی شما می‌توانید در این مناسبت از سال جوایز دلاری دریافت کنید. در کنار این جایزه‌ها پست‌های آموزشی زیادی برای علاقه‌مندان تدارک دیده شده تا یک ماه متفاوت در دنیای ارز دیجیتال تجربه کنند.

جمع بندی

انجام معامله پیتزا در سال ۲۰۱۰ یکی از دلایل مهم برای پذیرش رمزارز‌ها در این دنیا تلقی می‌شود. ما در این مطلب به چالش‌های ماه پیتزای دی بیت کوین پرداختیم تا شما نیز بتوانید از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را داشته باشید.

ارسال نظر