تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

روایت روحانی از نقش پنتاگون در عقب‌نشینی ترامپ از موضع جنگ

رئیس‌جمهور، گفت: قدرت مردم ایران موجب شده است تا آمریکا دو ساعت پس از تهدید ایران از موضعش عقب‌نشینی کند.

اقتصاد24 - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در جریان سفر یک روزه به ماکو و در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی استان آذربایجان غربی، اظهارداشت: امروز افتتاح ها از پلدشت آغاز شده و به سردشت ختم می شود یعنی از شمال تا جنوب استان را شامل می شود.

وی تصریح کرد: امروز هر پروژه افتتاحی معنای زیبایی داشته چون کشورمان در شرایط تحریم بوده و افراد جدیدالورودی که به دنیای سیاست وارد شده اند گمان می کنند که می توانند عظمت کشور را به هم بزنند اما کشورمان در شرایط تحریم شاهد شکوفایی و رشد است.

اهم اظهارات رییس جمهور را به نقل از خبرگزاری‌ها بخوانید؛

* قدرت مردم ایران موجب شده است تا آمریکا دو ساعت پس از تهدید ایران از موضعش عقب‌نشینی کند.

* امروزه افتتاح‌های مختلف در کشور نشان دهنده پاسخ قاطع و صریح مردم ایران به تحریم‌ها است که با وجود همه فشارها در سراسر کشور طرح‌های مختلفی به بهره‌براری می‌رسد و این نشان‌دهنده کارآمدی نظام بوده و امروزه ملت ایران به قدری بزرگ و عزتمند است که دشمنان دو ساعت پس از تهدیدها پشیمان شده و از تهدید ملت ایران عقب‌نشینی می‌کنند.

* پس از تهدید ایران توسط ترامپ، پنتاگون فوری با وی تماس گرفته و تهدید ایران را از جانب وی خطرناک توصیف می‌کند و برای این منظور ترامپ فوری از تهدید خود عقب‌نشینی کرده و می‌گوید که قصد جنگ با ایران را ندارد و این همان قدرت مردم ایران است.

*گر چه تحریم‌ها به زندگی مردم فشار آورده است اما موفق به شکستن اراده آنها نشده است و ملت ایران در برابر قلدرمآب‌ها سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

منبع: خبرانلاین
ارسال نظر