تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۱ تير ۱۴۰۲

قیمت سکه دو نرخی شد!

قیمت سکه امامی امروز متفاوت بود. در حالی که برخی از سایت‌ها از ریزش ۳۰۰ هزار تومانی فلز گران بهای داخلی خبر می‌دادند برخی از سکه فروشی‌ها می‌گفتند که نرخ سکه کاهش معناداری را ثبت نکرده و نسبت به عصر دیروز تقریبا رنج بوده است. این دسته امروز مدعی بودند که قیمت سکه امامی ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

اقتصاد۲۴- قیمت اونس در بازار امروز یک واکنش مقطعی به سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نشان داد و تا نزدیک مرز ۱۹۲۰ دلار پایین آمد. این قیمت در واقع کاهش تقریبا ۱۰ دلاری را نشان می‌دهد. با این حال اونس طلا عصر امروز در محدوده ۱۹۳۱ دلار به فروش رسید مه نسبت به روز قبل تقریبا ۲ یا ۳ دلار افت کرده بود.

عقبگرد قیمت طلا ۱۸ عیار

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار طبق سایت اتحادیه طلا و ارز نسبت به روز سه شنبه در حول و حوش ۳۰ هزار تومان پایین آمد و عدد ۲ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۹۰۰ تومان را در آخرین روز خرداد ۱۴۰۲ برای خود ثبت کرد.

در بازار سکه هم قیمت سکه امامی امروز متفاوت بود. در حالی که برخی از سایت‌ها از ریزش ۳۰۰ هزار تومانی فلز گران بهای داخلی خبر می‌دادند برخی از سکه فروشی‌ها می‌گفتند که نرخ سکه کاهش معناداری را ثبت نکرده و نسبت به عصر دیروز تقریبا رنج بوده است. این دسته امروز مدعی بودند که قیمت سکه امامی ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

ارسال نظر