تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲

به رشد شاخص کل بورس امیدوار باشیم؟

شاخص کل بورس در تمام طول هفته گذشته در حال رشد بود که این رشد در روز‌های پایانی هفته کُند شد؛ اما آیا این رشد در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت؟

اقتصاد۲۴- در اولین روز هفته و پس از ۷ روز پیاپی پول حقیقی به بورس تهران وارد شد. روز شنبه ۴۶۷ میلیارد تومان وارد شد. رقم ورود پول حقیقی در روز یکشنبه ۴۰۲ میلیارد تومان، اما روز دوشنبه ۱۵۵ میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی ۱۹۷ میلیارد تومان بود. روز چهارشنبه ۸۹ میلیارد تومان پول حقیقی وارد شد.

در مجموع کل هفته ۶۰۶ میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی ۱۲۱ میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد شپنا بیشترین ورود پول حقیقی را داشت. پس از شپنا، نماد‌های فولاد، شتران، شستا و خساپا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نماد‌های گشان، خودرو و شبریز بیشترین خروج پول را داشتند.

روز یکشنبه نیز شستا، صبا، شتران، شبندر و خساپا بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند. در مقابل رمپنا، پی پاد و بمولد بیشترین خروج را ثبت کردند. روز دوشنبه نیز بیشترین خروج سرمایه به نماد‌های وبملت، خودرو، شتران، عالیس و شپنا تعلق داشت. در سوی دیگر، نماد‌های شستا، پارسان و پارس بیشترین ورود را داشتند. روز سه‌شنبه وبملت، شپنا، شپدیس، شبندر و فملی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل همراه، وساپا و شخارک بیشترین ورود را ثبت کردند.


بیشتر بخوانید: آماده باش شاخص کل بورس برای جهشی تازه/ سهامداران خُرد به بورس برمی‌گردند؟


در روز چهارشنبه نماد سامان بیشترین خروج را داشت. فملی، تاپیکو، ثمسکن و شپنا نیز در رده‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، وتجارت، گلدیرا، شستا، اخابر و ثفارس بیشترین ورود را داشتند.

منبع: اقتصاد نیوز
ارسال نظر