تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری کوتاه مدت است. در دنیای کریپتوکارنسی روش‌های بسیاری برای ثروتمند شدن و سرمایه‌گذاری وجود دارد که باتوجه‌به استراتژی معاملاتی و شخصیت خود باید بهترین روش را انتخاب کنید. در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری در جهان معرفی شده‌اند که انتخاب از بین آن‌ها برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت مقداری مشکل است.

اقتصاد۲۴-یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری کوتاه مدت است. در دنیای کریپتوکارنسی روش‌های بسیاری برای ثروتمند شدن و سرمایه‌گذاری وجود دارد که باتوجه‌به استراتژی معاملاتی و شخصیت خود باید بهترین روش را انتخاب کنید. در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری در جهان معرفی شده‌اند که انتخاب از بین آن‌ها برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت مقداری مشکل است.

در این مقاله قصد داریم فهرستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت را معرفی کنیم و اشاره‌ای به پروژه‌های مالی مختلف در حوزه ارزهای دیجیتال خواهیم داشت. برای موفقیت و رشد در بازار ارزهای دیجیتال، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ارز دیجیتال دوج کوین؛ بهترین ارز برای ترید ساعتی

هنگامی که ارز دیجیتال دوج کوین معرفی شد، فقط به‌عنوان یک شوخی بامزه کاربرد داشت، اما بعد از مدتی این میم کوین به محبوبیت بالایی رسید. البته نباید فراموش کنیم که حمایت‌های ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس، در اوج‌گیری قیمت دوج کوین بسیار اثربخش بود. اگر برایتان سوال پیش آمده است که «با سرمایه کم چه ارزی بخریم» باید عنوان کنیم، انتخاب اول شما می‌تواند دوج کوین باشد.

قیمت دوج کوین در سال‌های گذشته نوسانات بسیاری را تجربه کرده است، اما تریدرهای حرفه‌ای از همین نوسانات کوچک و بزرگ به سودهای بسیار مناسبی دست یافته‌اند. سال‌های 2021 و 2022 روزهای خوبی برای ارزهای دیجیتال نبود و قیمت کلیه ارزهای دیجیتال با افت مواجه شد؛ اما طبق بررسی تحلیلگران، ارز دیجیتال دوج کوین آینده بسیار خوبی خواهد داشت؛ بنابراین رمزارز دوج کوین در رتبه اول بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت قرار می‌گیرد، به‌شرط آنکه بهترین زمان خرید و فروش دوج کوین را با مهارت‌های تحلیل تکنیکال پیدا کنید.

رمزارز شیبا؛ بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

رمزارز شیبا در سال 2020 معرفی شد و مانند ارز دیجیتال دوج کوین یک میم کوین است که به دلیل اشتراک‌گذاری مطالب طنز به شهرت رسید. شیبا در سال‌های 2022 و 2021 در مدت زمانی مشخص و کوتاه سودهای بسیار خوب و بالایی به تریدرها هدیه داده است و در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت قرار می‌گیرد.

در حال حاضر رمز ارز شیبا نمودار قیمتی تقریبا ثابتی دارد، اما تریدرهای حرفه‌ای با نمودار ثابت از طریق روش‌های نوسان‌گیری سودهای بالایی از شیبا به دست می‌آورند. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ارزهای دیجیتال حتما از ماشین حساب ارز دیجیتال اکس اونیکس کمک بگیرید. ماشین حساب ارز دیجیتال اکس اونیکس یک ابزار بسیار کاربردی برای محاسبه قیمت انواع ارزهای دیجیتال به تومان و دلار است.

ارز دیجیتال پولکادات؛ جزو بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025

رمزارز پولکادات جزو لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت قرار دارد. هدف از ایجاد پروژه پولکادات اتحاد چندین بلاک‌چین با یکدیگر است. ارز دیجیتال پولکادات با علامت اختصاری دات نمایش داده شده و معمولا از این رمزارز برای ایمن‌سازی اتصال زنجیره‌های بلاکچین استفاده می‌شود. ارز دیجیتال پولکادات به‌عنوان بهترین ارز برای ترید ساعتی نیز شناخته می‌شود و یک ارز دیجیتال عالی برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت است. 

رمزارز پولکادات موجب شده است تا هزینه و سرعت هر تراکنش در بازار کریپتوکارنسی کمتر شود. ارز دیجیتال پولکادات رشد بسیار مناسبی را تجربه کرده است و این رمزارز فرصت‌های بسیار خوبی در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. برای خرید پولکادات می‌توانید از طریق صرافی آنلاین اکس اونیکس اقدامات لازم را انجام دهید.

همچنین اگر قصد خرید ارز دیجیتال از صرافی‌های بین‌المللی را دارید، توصیه می‌کنیم از سیستم پرداخت پرفکت مانی استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت اصلی پرفکت مانی بسازید. اگر با مراحل انجام ساخت اکانت آشنایی ندارید، مقاله تحت‌عنوان «ساخت حساب پرفکت مانی» را مطالعه کنید. در این مقاله چگونگی ساخت حساب پرفکت مانی به‌صورت کامل شرح داده شده است.

ارز دیجیتال بیت کوین کش؛ بهترین ارز برای ترید ساعتی

ارز دیجیتال بیت کوین کش بر مبنای بلاکچین طراحی شده است. بیت کوین کش در سال 2017 شروع به کار کرد و در مدت زمان کم توانست توجه بسیاری از تریدرها را به خود جلب کند. بیت کوین کش به‌عنوان هارد فورک بیت کوین شناخته می‌شود. ایجاد بلاکچین جدید از یک کوین را هارد فورک می‌نامند. بیت کوین کش در چندین سال گذشته نوسان‌های عجیبی داشته و برخی افراد با استفاده از نوسان‌گیری بیت کوین به سودهای بسیار خوبی دست یافته‌اند.

از ارز دیجیتال بیت کوین کش برای ترید ساعتی نیز استفاده می‌کنند. بیت کوین کش به‌عنوان یک سیستم نقدی الکترونیکی غیرمتمرکز همتابه‌همتا فعالیت می‌کند که به هیچ مرکز، دولت و موسسه مالی متکی نیست. کارشناسان کریپتوکارنسی آینده بسیار خوبی برای بیت کوین کش متصور شده‌اند؛ بنابراین ارز دیجیتال بیت کوین کش در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت قرار می‌گیرد.

خرید بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت از صرافی اکس اونیکس

در این مقاله در رابطه با بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت صحبت کردیم و اشاره‌ای به چند ارز محبوب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت داشتیم. اگر برایتان سوال پیش آمده است که «با سرمایه کم چه ارزی بخریم» باید عنوان کنیم، ارزهایی که در این مقاله معرفی کردیم نه‌تنها برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت مناسب هستند، بلکه برای افرادی که سرمایه اندکی دارند، سوددهی مناسبی دارند. با در اختیار داشتن اطلاعات مفید و کاربردی از بازار ارزهای دیجیتال شک نکنید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت را می‌توانید خریداری کنید.

برای معامله ارزهای دیجیتال بیت کوین کش، پولکادات یا سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید از طریق صرافی آنلاین اکس اونیکس اقدامات لازم را انجام دهید. صرافی معاملاتی اکس اونیکس یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین کشور است که کارمزد بسیار پایینی دارد. برای مشاهده کلیه خدمات صرافی exonyx به نشانی اینترنتی exonyx.org مراجعه کنید.

ارسال نظر