تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
اقتصاد۲۴ گزارش می‌دهد؛

کدام بانک‌ها بیشترین سهم از تراکنش‌های الکترونیکی را به خود اختصاص دادند؟

بانک ملت با سهم بیش از 25 درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم بیش از 24 درصدی از مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت الکترونیک، همچنان با اختلاف زیاد بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بانکی را به خود اختصاص داده و در بین تمام بانک‌های پذیرنده در صدر قرار دارد.

اقتصاد24، بانک ملت در فرردین ماه امسال باز هم پیشتاز در صنعت پرداخت‌ الکترونیک شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، در فروردین ماه امسال بانک ملت بیشترین سهم از تعداد کل تراکنش‌های صنعت پرداخت الکترونیک را داشته است.

بانک ملت با سهم بیش از 25 درصدی، بیشترین اعداد تراکنش‌های الکترونیکی را در فروردین ماه امسال داشته است. بانک ملی با سهم 11.7 درصد و بانک کشاورزی با سهم 7.8 درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


از سوی در بخش ارزش تراکنش‌هایی که در فروردین ماه امسال انجام شده بازهم بانک ملت توانسته بیشترین ارزش تراکنش‌های این ماه را به خود اختصاص دهد.

به گزارش اقتصاد24، از مجموع کل ارزش تراکنش‌های صنعت پرداخت الکترونیک، بانک ملت با سهم 24.4 درصدی در صدر قرار گرفته است؛ به همین ترتیب بانک‌های ملی و صادرات نیز هر کدام به ترتیب با سهم‌های 11.3 و 11.2 درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


در مجموع بانک ملت با سهم بیش از 25 درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم بیش از 24 درصدی از مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت الکترونیک، همچنان با اختلاف زیاد بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بانکی را به خود اختصاص داده و در بین تمام بانک‌های پذیرنده در صدر قرار دارد.

بانک ملت در فروردین ماه امسال بیشترین سهم را در تعداد تراکنش و مبلغ تراکنش هر یک از ابزارهای پذیرش را دارد، به طوری که در تعداد و مبلغ تراکنش‌های کارتخوان‌های فروشگاهی به ترتیب سهم 22.9 و 23.2 درصدی، در تعداد و مبلغ تراکنش‌های پرداخت‌های اینترنتی به ترتیب سهم 22.7 و 34.4 درصدی و در تعداد و مبلغ تراکنش‌های پرداخت‌های موبایلی به ترتیب سهم 60.4 و 55.1 درصدی داشته است.


با این حال بیشترین سهم ابزارهای پرداختی در بانک ملت مربوط به کارتخوان‌های فروشگاهی بوده و عمده فعالیت این بانک را در صنعت پرداخت الکترونیکی تشکیل می‌دهد.
ارسال نظر