تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

پیشنهاد نماینده تبریز برای حل مشکلات کشور چیست؟

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو فراکسیون امید تأکید کرد: راه‌حل پیشنهادی من برای حل مشکلات کشور این است که 70 نفر از نماینده‌های مجلس، 20 نفر از مجلس خبرگان، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت و فرماندهان نیروهای مسلح به همراه اعضای شورای نگهبان دورهم جمع شوند و برای حل مشکلات فعلی کشور راه‌حل ارائه کنند.




اقتصاد24- شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در خصوص راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور، گفت: مسائل مملکت پیچیده شده، مشکلات فشار آورده و نمایندگان راه‌حل را نمی‌دانند. کشور، تنها دولت و مجلس نیست و نظام در حال حاضر در خطر است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: راه‌حل پیشنهادی من برای حل مشکلات کشور این است که 70 نفر از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی، 20 نفر از مجلس خبرگان، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت و فرماندهان نیروهای مسلح به همراه اعضای شورای نگهبان دورهم جمع شوند و برای مشکلات فعلی کشور راه‌حل ارائه کنند.

بی‌مقدار در ادامه گفت: در حال حاضر با اقدامات دولت و مجلس مشکلی حل نمی‌شود. بنابراین این مجموعه باید در موارد مختلف تصمیم بگیرند. برای مثال تصمیم بگیرند در سیاست خارجی و سیاست داخلی چه اقدامی باید انجام داد و با مردم چطور باید برخورد کرد. باید اقتصاد را آزاد گذاشت یا خیر و....

منبع: اعتماد آنلاین


ارسال نظر