تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲
گزارش میدانی از بازار مسکن؛

نگاهی به گرانترین آپارتمان‌های تهران + جدول

اقتصاد۲۴-  گرانترین خانه‌های ایران و یا تهران طبیعتا در شهر تهران قرار دارند. برخی از ویژگی‌هایی که باعث میشود این خانه‌ها، در این لیست جای بگیرد و به اصطلاح برند شود میتوان به ویژگی‌هایی مانند؛ منطقه و یا محله خانه، سازنده بنا، امکانات ویژه مانند سالن سینما و…، تجهیزات و مصالح مورد استفاده اشاره کرد.
اگر قصد خرید واحد‌های بزرگ و پنت‌هاوس‌های شمال تهران دارید میتوانید واحد آپارتمانی ۱۰۰۰ متری در منطقه الهیه تهران با سنی معادل ۵ سال همراه با ۵ اتاق خواب را به قیمت ۳۲۰ میلیارد تومان خریداری کنید؛ و اگر واحد نوسازی با همین مشخصات میخواهید میتوانید واحد آپارتمانی ۱۰۰۰ متری با ۵ اتاق خواب را به قیمت ۳۹۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمانی نوسازی با زیربنایی معادل ۲۰۰۰ متر در منطقه تجریش با ۶ اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۳۹۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.


بیشتر بخوانید: شکستن کمر قیمت مسکن دشوارتر از شکستن شاخ غول


واحد آپارتمان نوساز دیگری در منطقه نیاوران با متراژ ۱۴۰۰ متر و ۵ اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمت ۳۱۰ میلیارد تومان در بنگاه‌های کشور معامله شده است.
اگر با سرمایه‌ای حدود ۳۱۵ میلیارد تومان قصد خرید خانه در مناطقه ۳ شهر تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۳۰۰ متر و ۵ اتاق خواب را خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در منطقه میرداماد تهران با متراژ ۱۵۰۰ متر و ۴ اتاق خواب در روز‌های گذشته با توجه به نوساز بودن این واحد با قیمتی بالغ‌بر ۳۳۰ میلیارد تومان معامله شده است.
اگر قصد خرید واحد آپارتمانی لوکس و بزرگ را در تهران دارید، میتوانید پنت‌هاوسی نوساز با متراژ ۲۴۰۰ متر و ۶ اتاق خواب را درحالی که این واحد مجهز به استخر و باشگاه میباشد را با قیمتی بالغ‌بر ۹۶۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

ارسال نظر