تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۶ دی ۱۴۰۲

واکنش عجیب بهناز جعفری به آزادی دو روزنامه نگار + عکس

استوری بهناز جعفری را ببینید.


اقتصاد۲۴-بهناز جعفری بازیگر سینما و تلویزیون، به آزادی دو روزنامه نگار نیلوفر حامدی و الهه محمدی واکنش نشان داد. استوری او را ببینید:

زندگی شخصی بهناز جعفری

بهناز جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۳۵۳ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

بهناز جعفری در خانواده‌ای هنردوست در تهران متولد شد، پدر ایشان حسابدار بازار و فردی بسیار منعطف و مادرش پرستار بیمارستان بود که زندگی آن‌ها دوام چندانی نداشته و به طلاق منجر شد.
این بانوی هنرمند شخصیت خودساخته و مستقلی دارد و از زمانی که خود به خاطر دارد بی مهابا کار کرده و منبع درآمدش از طراحی‌های کوچک بوده است.

این هنرمند درباره استقلال مالی خود می‌گوید: هیچوقت از هیچ یک از اعضای خانواده پول نگرفتم.


بیشتر بخوانید: روایت رابعه اسکویی از عکس جنجالی اش در فضای مجازی


بهناز جعفری در یک مقطع زمانی، علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه بوده و در حوزه علمیه جامعه الزهرای قم هم ثبت نام کرد، اما پس از مدتی تحصیل در این رشته را کنار گذاشت. او مدتی نیز به خدمت و پرستاری از افراد ناتوان جسمی علاقمند بوده است.

این بازیگر خوب کشورمان به سلامت جسمی خود اهمیت زیادی می‌دهد و برای داشتن سبک زندگی سالم مدتی به خام گیاهخواری روی آورده، اما به علت زمان بر بودن تهیه غذا‌های این رژیم در ادامه دادن به آن موفق نبوده است.

بهناز جعفری به انجام جراحی‌های زیبایی علاقه‌ای ندارد، اما به داشتن پوست متناسب و دندان سالم اهمیت بسیاری قائل است. او هیچ اقدامی برای رفع چین و چروک‌های پوست خود انجام نداده و دوست دارد در آینده یک فرد پیر بامزه، خوب و دوست داشتنی شود.

ارسال نظر