اقتصاد۲۴- متن این پیام به شرح زیر است:
فرا رسیدن ۱۴ اسفند ماه که از سوی بانک رفاه کارگران در پاسداشت همراهی مشتریان ارجمند به عنوان روز "تکریم مشتریان" نامگذاری شده است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
بانک رفاه کارگران با بیش از شش دهه فعالیت و طی کردن فراز و فرودهای فراوان، اکنون در زمره بانکهای مهم و معتبر شبکه بانکی قرار دارد و این اعتبار و جایگاه را مرهون حمایتها و همراهیهای صادقانه مشتریان ارجمندی میداند که همواره با نظر، پیشنهاد و مطالبات سازنده، یاری رسان این مجموعه در بهبود فرایند خدمت رسانی بوده اند.
کسب رتبه برتر مشتری مداری در چندین سال پیاپی، فراهم کردن زمینه و بستر مناسب فناوری اطلاعات به منظور تحقق «نوآوری در بانکداری دیجیتال» و «سرآمد در بانکداری جامع» به عنوان استراتژیهای بانک، کسب رتبه دوم سودآوری در شبکه بانکی، رتبه اول بهره وری در گروه بانکها و موسسههای مالی و رتبه دهم از نظر شاخص فروش در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور و افزایش بی نظیر سرمایه بانک که بسیاری از شاخصهای عملکردی را ارتقا داد، تنها بخش کوچکی از موفقیتهای بزرگی است که بانک رفاه در سال گذشته کسب کرده است.
بدون شک، موفقیتها و کسب دستاوردها جز با همراهی و همگامی مشتریان وفاداری که بانک رفاه کارگران را به عنوان بانک خدمت رسان خود انتخاب کرده اند، امکان پذیر نبوده و نیست. از اینکه با اطمینان خاطر و اعتماد، یاریگر این بانک در انجام وظایفش و حرکت در مسیر رشد، توسعه و آبادانی کشورعزیزمان ایران هستید، صمیمانه قدردانی مینمایم.
با اتکال به خداوند متعال و به پشتیبانی و همراهی مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران در ادامه نیز با عزمی راسختر از گذشته خواهیم کوشید با رویکردی ویژه در ارائه خدمات بانکی، بر شکوه خدمتگزاری به این عزیزان و تمامی هممیهنان گرانقدر به عنوان سرمایههای بیبدیل بانک بیفزاییم. انشاالله.
اسماعیل للـهگانی
منبع:روابط عمومی بانک رفاه کارگران