تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بازار مسکن خلوت و بی مشتری

خرید خانه در جنت آباد چقدر برایتان آب می‌خورد؟ + جدول

برخی از فعالان بازار مسکن در غرب پایتخت از افزایش قیمت پیشنهادی از سوی مالکان خبر می‌دهند درحالی که بازار مسکن همچنان بی مشتری و راکد است

اقتصاد۲۴- یک واسطه‌گر ملکی در جنت آباد می‌گوید: هم‌اکنون تعداد فروشندگان کاهش یافته و حتی اگر خریداری وجود دارد، به تعداد آن‌ها فایل مناسب موجود نیست؛ که این می‌تواند به تردید مالکان برای فروش با قیمت بالاتر ربط داشته باشد.
او می‌گوید در یک هفته اخیر، با افزایش کاذب قیمت برخی فروشندگان (چه مالک و چه سازنده) روبه‌رو بودیم و برای مثال، فروشنده‌ای که ملک خود را با ۱۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری کرده بود، اکنون قیمت ملک خود را به ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داده است.

به گفته وی، متوسط قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در منطقه ۵، بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است؛ البته کمتر و بیشتر از این محدوده هم معامله می‌شود.
در جنت آباد جنوبی، آپارتمانی با ۲۱۰ مترمربع زیربنا و نوساز، ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با ۶۷ مترمربع زیربنا و ۲۶ سال ساخت، ۵ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در جنت آباد مرکزی، واحدی دیگر با ۱۰۰ مترمربع مساحت و ۱۶ سال عمربنا، ۱۰ میلیارد تومان و واحدی ۷۴ متری و ۵ سال ساخت، ۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
در جنت آباد شمالی نیز، آپارتمانی ۵۸ متری و ۱۱ سال ساخت، ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و آپارتمانی ۸۳ متری و ۱۵ سال ساخت، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ارسال نظر