تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

واکنش پلیس به احتکار خودرو

در پی تماس‌های مردمی رسیدگی به موضوع احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

اقتصاد۲۴- رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود پلیس امنیت اقتصادی به ماجرای پارکینگ یکی از خوروسازان معروف و احتمال احتکار خودرو در این پارکینگ خبر داد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به تماس تعدادی از شهروندان با سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال دپو و نگهداری تعداد زیادی خودرو در پارکینگ یکی از شرکت‌های مطرح خودرو سازی کشور گفت: در پی این تماس‌ها رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی این خبر توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد تعداد ۱۴ هزار خودرو در پارکینگ مورد نظر نگهداری می‌شود.


بیشتر بخوانید: عقب‌نشینی شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد تعدادی از این خودرو‌ها پیش فروش و پلاک شده و تعدادی دیگر مراحل تحویل به مشتریان را سپری می‌کنند، گفت: همچنین با ورود کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، موضوع واگذاری خودرو‌ها به مشتریان شتاب بیشتری گرفته است.

وی افزود: در پیگیری این پرونده مشخص شد که احتکار و دپو خودرو در این پارکینگ صورت نگرفته است و نگهداری خودرو‌های موجود، به دلیل وجود برخی ضوابط نام نویسی از سوی این شرکت اعلام شده است.

رحیمی تاکید کرد که نظارت پلیس بر این فضا‌ها و همچنین پیگیری گزارش‌های مردمی در اولویت پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر