تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
اقتصاد ۲۴ از طرح پذیرنده ملی گزارش می‌دهد؛

طرح پذیرنده ملی دریچه خدمات نوین بانکی به دارندگان کارت و دستگاه کارتخوان

بانک ملی برای رفاه بیشتر و تسریع در امور بانکی مشتریان اقدامات و طرح‌های جدیدی را به مرحله اجرا در آورده است که می‌توان به «طرح پذیرنده ملی» اشاره کرد.

اقتصاد ۲۴- سال‌هاست که بانک ملی به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات به مشتریان، سرآمد شده و نام این بانک برای نظام بانکی کشور افتخارآفرین بوده و هست.

اکثر کارشناسان و صاحبنظران و حتی فعالان اقتصادی بر این باورند که بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور از دیرباز به عنوان بانک مورد اعتماد کسب و کارها، با تمرکز بر ارائه خدمات متناسب برای ایشان در حال ارائه خدمت است.

این بانک برای رفاه بیشتر و تسریع در امور بانکی مشتریان، اقدامات و طرح‌های جدیدی را به مرحله اجرا در آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «طرح پذیرنده ملی» اشاره کرد.

بانک ملی با بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی در کشور و شبکه گسترده پشتیبانی در سطح ملی، سعی دارد در قالب «طرح پذیرنده ملی» کمک کند تا کسب و کار‌ها نیازمندی‌های متنوع خدمات بانکداری و پرداخت خود را به صورت متمرکز و به کمک شبکه گسترده از شعب بانک ملی ایران دریافت نمایند تا از این طریق ضمن جلوگیری از پراکندگی امور بانکی و اتلاف وقت ناشی از آن، بر فعالیت‌های کسب و کاری خود تمرکز کنند.

تنوع و گستردگی کسب و کار‌ها در کشور و حفظ فعالیت این بخش از اقتصاد، حائز اهمیت است تا جایی که برای تاکید بر فعالیت‌های خرد و کلان اقتصادی، بانک ملی به دنبال راهکار‌های جدید در راستای ارتقای فعالیت‌های اقتصادی همراه و همگام با برنامه‌های نوین بانکی است.

برای همین منظور و در راستای تشویق و ترغیب بیشتر مشتریان در «طرح پذیرنده ملی»، جشنواره‌ای از سوی بانک ملی برپا شده که در این جشنواره هم دارندگان کارت‌های شبکه بانکی کشور و هم دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک ملی ایران به راحتی می‌توانند در آن مشارکت و حضور داشته باشند. البته ناگفته نماند جشنواره پذیرنده ملی، پذیرای تمامی کارت‌های شبکه بانکی کشور است.


بیشتر بخوانید: دریافت آنی کارت‌های بانک ملی ایران با سامانه بام


یکی از خدماتی که همواره مورد استقبال مشتریان بانک‌ها قرار می‌گیرد، جوایز است. در این جشنواره (طرح پذیرنده ملی) تمامی مشتریان شبکه بانکی کشور می‌توانند از جوایز ارزنده بانک ملی که به صورت ماهانه اعطا خواهد شد، بهره‌مند شوند.

«طرح پذیرنده ملی» طرحی با مزایای خاص است؛ برای شرکت در این جشنواره کافی است تا پرداخت‌های بالای ۲۰۰ هزار تومانی خود را از طریق ابزار‌های پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهید.
دارندگان دستگاه‌های کارتخوان که این سال‌ها نیازمند دریافت خدمات بیشتری از سوی نظام بانکی بوده‌اند، «طرح پذیرنده ملی» را از طرح‌های موفق و قابل اعتماد می‌دانند.

یکی از بخش‌های این جشنواره (طرح پذیرنده ملی) به دارندگان درگاه‌ها و دستگاه‌های کارتخوان بانک ملی ایران اختصاص یافته است. در این راستا پذیرندگان بانک ملی ایران با شرکت در این جشنواره می‌توانند ضمن برخورداری از جوایز ارزنده از تسهیلات ۵ میلیارد تومانی این بانک نیز بهره‌مند شوند.

همچنین بر اساس نیاز و در راستای تسریع و تشویق در این طرح، دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می‌توانند برای ورود به جشنواره با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) علاوه بر بهره‌مندی از بسته‌های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات ۲ میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد و هر ماه ۱۰ کمک هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر یک میلیون تومان یک امتیاز) شرکت کنند.

ارسال نظر