تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

برانکو: هنوز با الاهلی قرارداد نبستم

من هنوز با الاهلی عربستان قرارداد امضا نکرده‌ام اما به آنها قول داده‌ام و متاسفانه امکان ندارد زیر قولم بزنم.

اقتصاد24 - برانکو ایوانکویچ سرمربی فصل گذشته پرسپولیس در گفتگوی تلفنی با یک برنامه اینترنتی گفت:‌: هنوز با الاهلی قرارداد امضا نکرده‌ام اما به آنها قول داده‌ام؛ هواداران شرایطم را درک کنند/ وقتی ایران را ترک کردم، هرگز به عدم بازگشت فکر نمی‌کردم/ اگر مسئولان پرسپولیس توافق نکنند، مجبورم شکایت کنم

? من هنوز با الاهلی عربستان قرارداد امضا نکرده‌ام اما به آنها قول داده‌ام و متاسفانه امکان ندارد زیر قولم بزنم.
? امیدوارم هواداران پرسپولیس مرا درک کنند و بدانند دلایل من هیچ ارتباطی با مدیران باشگاه ندارد و آنها در تصمیم من دخیل نبودند و شخصا چنین تصمیمی گرفتم.
? امسال زمانی‌که من ایران را ترک کردم به‌هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که بروم و برنگردم؛ اما بعد از بازگشت به کرواسی و مشورت با خانواده و همکاران، به این تصمیم جدید رسیدیم.
? قصد نداشتم شانه خالی کنم یا فرار کنم، نه! بلکه می‌خواستم به همکاری ادامه دهم که براساس مشاوره‌ها، الاهلی عربستان را انتخاب کردم.
? اینکه رسانه‌های سعودی می‌گویند عید فطر با الاهلی قرارداد بسته‌ام، دروغ است!
? من از ژاپن، چین، مالزی، قطر، تایلند، امارات و از عربستان پیشنهاد داشتم و سه باشگاه سعودی مرا می‌خواستند که الاهلی تنها یکی از آنها بود.
? اینکه می‌گویند محسن زیر پای من را خالی کرده صحت ندارد و رابطه ما بسیار خوب بود؛ اصلا ایشان دنبال جانشینم نبوده است.
? همانطور که من با آقای زنوزی و مدیران سایپا و پیکان مذاکره می‌کردم، سایرین ازجمله بازیکنان هم مذاکره داشتند و این در فوتبال حرفه‌ای طبیعی است.
? در شرایط فعلی، قبل از هرچیز من اهل توافق با مسئولان پرسپولیس هستم؛ اگر مسئولان باشگاه نخواهد توافق را بپذیرد، مجبورم که به مراجع قضایی فیفا شکایت کنم!
? اکنون قرارداد ما به زیان باشگاه پرسپولیس فسخ می‌شود چراکه تعهدات آنها برطبق قرارداد به اجرا درنیامده است.
ارسال نظر