تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۳

۲ چهره خاص در جدال پرسپولیس - ملوان

محمد عمری و میلاد سرلک، برابر تیم سابق خود یعنی پرسپولیس قرار می‌گیرند.

اقتصاد۲۴- پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان می‌رود و دو بازیکن سابق این تیم یعنی محمد عمری و میلاد سرلک با پیراهن قوی سپید برابر سرخ‌ها به میدان می‌روند.

بازگشت به قلعه سرخ

محمد عمری و میلاد سرلک دو بازیکن ملوان هستند که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه خود دارند. در بازی رفت، هر دو بازیکن در پرسپولیس حضور داشتند، اما در نقل وانتقالات نیم‌فصل به علت گذراندن دوران خدمت، راهی ملوان شدند. سرلک در نیم‌فصل اول، در ترکیب پرسپولیس حضور داشت و عمری بیشتر به عنوان یک بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شد. با این حال هر دو بازیکن به خاطر سربازی راهی ملوان شدند.
محمد عمری و میلاد سرلک باید در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر به قلعه سرخ برگردند و برابر هواداران پرسپولیس قرار بگیرند. دیداری که آشنا است، اما تفاوت بزرگ آن پوشیدن پیراهن تیم دیگری است.

اتفاقی تکراری

امید عالیشاه بازیکنی است که به خوبی عمری و سرلک را درک می‌کند. کاپیتان پرسپولیس در مقطعی به خاطر سربازی راهی تراکتور شد و سپس به جمع سرخ‌ها بازگشت. عمری و سرلک هم می‌توانند پس از گذراندن دوران خدمت خود، بار دیگر به پرسپولیس ملحق شوند. عمری و سرلک در دیدار برابر پرسپولیس انگیزه بالایی دارند، باید دید آیا این دو بازیکن می‌توانند به ملوان در بازی با پرسپولیس کمک کنند یا خیر.

منبع: فوتبال ۳۶۰

ارسال نظر