تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۸
گزارش اقتصاد۲۴ از ترین‌های امروز بازار سهام

گروه خودرویی 159 میلیارد تومان حجم خورد/ سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد وستدهای امروز تالار حافظ، خوراک دام پارس، ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس و قند ثابت خراسان ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

اقتصاد24- امروز در داد و ستدهای بورس‌ تهران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گروه مپنا و ایران خودرو بیشترین تاثیر منفی و پالایش نفت اصفهان، شرکت ارتباطات سیار و  پتروشیمی خارک بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌ گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاخص کل بورس تهران با کاهش 1015 واحدی به رقم 233 هزار و 864 واحد رسید. همچنین سیمان بهبهان، رینگ سازی مشهد و سیمان بجنورد نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

از سویی سایپا بیشترین‌ ارزش داد و ستد‌ها را در بازار سهام به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گروه پتروشیمی ایرانیان، سنگ آهن گهر زمین، صنایع ماشین های اداری ایران، صنایع شیمیایی ایران و سیمان فارس و خوزستان نیز بعد از سایپا بیشترین ارزش معاملات در بازار را از آن خود کردند.

در فرابورس نیز سنگ آهن گهر زمین، کشت و صنعت شریف آباد و تولید ژلاتین کپسول ایران پربازده‌ترین شرکت‌ها و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، شیر پگاه آذربایجان شرقی و گروه کارخانجات صنعتی تبرک هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

همچنین‌ گروه‌های خودرویی، شیمیایی و بانکی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند، به‌ طوری که در گروه خودرویی طی 40 هزار و 567 نوبت معاملاتی 803 میلیون و 834 هزار سهم به ارزش 159 میلیارد تومان داد و ستد شد.







 
ارسال نظر