تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

هزینه ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس

یکی از مسائل مهمی که در ارسال پیامک تبلیغاتی نقش بسیار مهمی دارد، هزینه ارسال پیامک است. ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس برای بسیاری از کسب‌وکار‌ها دارای چالش‌های مختلفی است. یکی از این چالش‌ها هزینه ارسال پیامک است. پنل پیامکی نیازپرداز با داشتن تعرفه‌های مناسب برای ارسال پیامک راه حلی مناسب برای این چالش است.

اقتصاد۲۴-یکی از مسائل مهمی که در ارسال پیامک تبلیغاتی نقش بسیار مهمی دارد، هزینه ارسال پیامک است. ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس برای بسیاری از کسب‌وکارها دارای چالش‌های مختلفی است. یکی از این چالش‌ها هزینه ارسال پیامک است. پنل پیامکی نیازپرداز با داشتن تعرفه‌های مناسب برای ارسال پیامک راه حلی مناسب برای این چالش‌ است.

در این مقاله می‌خواهیم پاسخ این سوال را بدهیم. به همین منظور پیشنهاد میکنم که تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تعرفه ارسال پیامک

گاهی اوقات برای کاربران این سوال پیش میاید که چرا تعرفه ارسال پیامک در کمپین‌های مختلف با یکدیگر فرق دارد؟ دلایل مختلفی وجود دارد. در این بخش می‌خواهیم به بررسی مهمترین عواملی که می‌تواند در تعرفه ارسال پیامک تاثیرگذار باشد، بپردازیم. با ما همراه باشید.

انتخاب نوع اپراتور

یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار روی هزینه ارسال پیامک انتخاب اپراتور است. اگر اپراتور به درستی انتخاب شده باشد، روی هزینه‌های شما تاثیر بسیار زیادی دارد و به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند. مثلاً اپراتور ایرانسل با همراه اول تعرفه متفاوتی دارند و این موضوع که از کدام اپراتور برای ارسال پیامک استفاده کنید، نقش بسیار مهمی در هزینه‌های شما دارد.

همچنین اگر شما خطوط اختصاصی در اختیار دارید، باید بدانید که تعرفه پیامک‌های هر خط فرق می‌کند. اپراتورهای 1000، 2000، 3000 و 5000 تعرفه‌های متفاوتی دارند. بنابراین برای آن که بتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باید از اپراتوری استفاده کنید که کمترین تعرفه را در میان اپراتورهای مختلف دارد.

انتخاب پنل مناسب

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم و تاثیرگذار روی تعرفه ارسال پیامک، انتخاب پنل مناسب است. در حال حاضر شرکت‌های مختلف اقدام به ارائه پنل پیامکی می‌کنند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. تنها تفاوت پنل‌های مختلف در امکانات آن‌ها نیست، بلکه تفاوت اصلی در تعرفه ارسال پیامک است. هر شرکت بر اساس سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود هزینه خاصی به عنوان تعرفه ارسال پیامک درنظر می‌گیرد. همین مسئله باعث شده تا تعرفه شرکت‌های مختلف با هم متفاوت باشد.

البته گاهی اوقات شرکت‌ها به دلیل امکانات بیشتری که در اختیار کاربران قرار می‌دهند تعرفه بالاتری دارند. بنابراین هنگام تهیه پنل پیامکی فقط به تعرفه‌ها دقت نکنید، بلکه علاوه بر تعرفه باید ببینید که امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد چه مواردی هستند. درنظر گرفتن تمام این موارد هنگام خرید پنل اس ام اس باعث می‌شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تعداد کاراکترها

یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در تعرفه ارسال پیامک تعداد کاراکترهای استفاده شده در پیامک است! گاهی اوقات کاربران بدون آن که به تعداد کاراکترهای پیامک خود توجه کنند، اقدام به ارسال آن می‌کنند. در چنین شرایطی ممکن است به ظاهر یک پیامک باشد اما با توجه به زیاد بودن تعداد کاراکترهای آن، در واقع دو یا سه پیامک ارسال کنید. در این صورت به‌جای آن که هزینه یک پیامک از شما دریافت شود، هزینه دو یا چند پیامک از شما دریافت می‌شود.

در چنین شرایطی ممکن است فکر کنید که تعرفه پنل پیامک زیاد است! اما واقعیت این است که در بسیاری از مواقع بی‌دقتی شما منجر به طولانی شدن تعداد کاراکترها می‌شود. اگر تعداد کاراکترها زیاد شود، می‌توانید با کمی خلاقیت آن را کوتاه‌تر کنید. با این کار تعرفه ارسال پیامک تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید با کمترین هزینه ممکن، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل انجام دهید.

زبان مورد استفاده در پیامک

یکی دیگر از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در تعرفه ارسال پیامک زبان مورد استفاده است! ارسال یک پیامک فارسی کمترین تعرفه را در میان زبان‌های دیگر دارد. گاهی اوقات کسب‌وکارها نیاز به ارسال پیامک انگلیسی دارند که در چنین شرایطی تعرفه ارسال پیامک هم بیشتر خواهد بود. پس اگر یک کسب‌وکار فارسی دارید، بهتر است از زبان فارسی استفاده کنید.

لیست سیاه مخابرات

یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار روی تعرفه ارسال پیامک لیست سیاه مخابرات است. بسیاری از کاربران پیامک‌های تبلیغاتی خود را لغو کرده‌اند و امکان ارسال پیامک به چنین افرادی ساده نیست. در چنین شرایطی هزینه ارسال پیامک بیشتر است و البته شرکت شما باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتواند از چنین قابلیتی استفاده کند.

تفاوت هزینه پیامک در اپراتورهای مختلف

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در تعرفه ارسال پیامک اپراتور است. در واقع اپراتورهای مختلف تعرفه‌های مختلفی برای ارسال پیامک درنظر گرفته‌اند و ارسال پیامک تبلیغاتی به اپراتورهای مختلف هزینه‌های متفاوتی دارد. اگر پیامک‌های خود را برای تعداد زیادی از افراد ارسال می‌کنید، طبیعتاً استفاده از اپراتوری که کمترین هزینه را دارد، نقش مهمی در صرفه‌جویی هزینه‌های ارسال پیامک دارد.

تعرفه ارسال پیامک با خط 1000

یکی از محبوب‌ترین خطوطی که برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد و می‌توانید در پنل پیامکی خود استفاده کنید، خطوط 1000 هستند. در پنل پیامک امکان تهیه خطوط اختصاصی 1000 وجود دارد و به راحتی می‌توانید یک خط اختصاصی هنگام خرید پنل اس ام اس سفارش دهید.

  • تعرفه ارسال پیامک اپراتور 1000 به همراه اول، ایرانسل و رایتل: بین 82 تا 107 تومان بر اساس پنل پیامک

هنگام خرید پنل اس ام اس می‌توانید خط اختصاصی 1000 تهیه کنید و با کمک پنل پیامکی برای کاربران پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

تعرفه ارسال پیامک با خط ۳۰۰۰

یکی دیگر از خطوطی که با استفاده از آن می‌توانید برای کاربران خود پیامک تبلیغاتی ارسالی کنید، خطوط 3000 هستند. امکان استفاده از این خطوط در پنل پیامکی وجود دارد. ممکن است شرکتی که از آن پنل تهیه کرده‌اید، یک خط 3000 به عنوان خط عمومی در اختیار شما قرار داده باشد. اگر هم خط عمومی 3000 در اختیارتان نباشد، به راحتی می‌توانید یک خط اختصاصی با این شماره تهیه کنید.

  • تعرفه ارسال پیامک اپراتور 3000 به همراه اول، ایرانسل و رایتل: بین 84 تا 109 تومان بر اساس پنل پیامک

خرید خط اختصاصی 3000 به راحتی امکان‌پذیر است و می‌توانید در کنار پنل پیامکی آن را هم تهیه کنید.

·         تعرفه ارسال پیامک با خط 5001 و 5009

اگر از آن دسته افرادی باشید که قصد خرید و استفاده از خطوط 5000 را دارید، تعرفه‌های این خطوط معمولاً ارزان هستند. در واقع بازاریابی پیامکی با استفاده از خطوط 5000 نه تنها جذاب است، بلکه تعرفه پایینی دارد. معمولاً شماره‌های 5000 در بازاریابی پیامکی کسب‌وکارهای مختلف استفاده می‌شوند. دلیل آن هم قیمت پایین‌تر خطوط اختصاصی 5000 نسبت به خط‌های دیگر است.

  • تعرفه ارسال پیامک اپراتور 5001 و 5009 به همراه اول، ایرانسل و رایتل: بین 84 تا 109 تومان بر اساس پنل پیامک

·         تعرفه ارسال پیامک با خط 5002 و 5004

اگر برای بازاریابی پیامکی کسب‌وکارتان به دنبال یک خط اختصاصی هستید که با کمترین هزینه بتوانید پیامک‌های تبلیغاتی خود را ارسال کنید، بهتر است از خط 5002 و 5004 استفاده کنید. این خطوط معمولاً کمترین قیمت را در میان خطوط اختصاصی دارند و می‌توانید یک خط اختصاصی رند با این شماره تهیه کنید.

  • تعرفه ارسال پیامک اپراتور 5002 و 5004 به همراه اول، ایرانسل و رایتل: بین 80 تا 105 تومان بر اساس پنل پیامک

·         تعرفه ارسال پیامک با خط 021

اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید به صورت رسمی بازاریابی پیامکی را انجام دهید، خطوط 021 برای شما مناسب هستند. تعرفه آن‌ها هم تفاوت چندانی با شماره‌های دیگر ندارد.

  • تعرفه ارسال پیامک اپراتور 021 به همراه اول، ایرانسل و رایتل: بین 84 تا 109 تومان بر اساس پنل پیامک

نیازپرداز؛ ارائه‌دهنده پنل پیامکی با کمترین تعرفه ارسال پیامک

اکنون که با تعرفه ارسال پیامک آشنا شدید، زمان آن رسیده است که برای کسب‌وکارتان پنل پیامکی و خطوط اختصاصی تهیه کنید. نیازپرداز یکی از شرکت‌های باتجربه و حرفه‌ای در زمینه ارائه پنل پیامکی نیاز است که می‌توانید پنل موردنظر خود را تهیه کنید. کمترین هزینه ارسال پیامک از مهم‌ترین ویژگی‌های این پنل پیامک است.

پیش از خرید پنل پیامکی اگر سوالی دارید، می‌توانید از طریق مشاوران ما پاسخ سوال خود را بگیرید. همچنین می‌توانید پنل‌های مختلف را روی سایت نیازپرداز مشاهده کنید و متناسب با کسب‌وکاری که دارید پنل پیامکی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

ارسال نظر