تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
نحوه محاسبه و پرداخت پاداش صرفه‌جویی برق

خوش مصرفان برق چقدر پاداش می‌گیرند؟

​مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در طرح پاداش مدیریت مصرف در نظر گرفته شده به ازای هر کیلووات صرفه جویی تا ۲ هزار تومان به مشترکان پاداش داده شود.

اقتصاد۲۴-مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در طرح پاداش مدیریت مصرف در نظر گرفته شده به ازای هر کیلووات صرفه جویی تا ۲ هزار تومان به مشترکان پاداش داده شود. به نقل از باشگاه خبرنگاران - مصطفی رجبی مشهدی افزود: در طرح پاداش مدیریت مصرف در نظر گرفته شده به ازای هر کیلووات صرفه جویی تا ۲ هزار تومان به مشترکان پاداش داده شود و پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت مردم بیشتر از سال گذشته باشد.

مدیرعامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: تامین پایدار برق یکی از اولویت‌های وزارت نیرو است و ۱۸۰ برنامه عملیاتی به این منظور طراحی شده است. بخشی از این برنامه‌ها شامل استان سیستان و بلوچستان می‌شد که عمده آن‌ها به بهره برداری رسیده است.

او بیان کرد: در دو سال گذشته در دولت سیزدهم طرح پاداش مدیریت مصرف را اجرا کردیم و مشترکانی که مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش می‌دهند می‌توانند از این پاداش بهره‌مند شوند و قبض برق رایگان دریافت کنند و یا حتی بستانکار شوند. امسال علاوه بر این طرح که تا ۲ هزار تومان پاداش مصرف به مشترکان داده می‌شود، پیشبینی شده از جوایز ارزنده‌ای استفاده کنیم تا در حوزه خانگی کاهش مصرف داشته باشیم.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر