تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جریان پول حقیقی در بازار سهام

توقف خروج سرمایه از بورس در روز آخر+ نمودار

در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

اقتصاد۲۴-در هفته اخیر روند خروج سرمایه در بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته ۶۱۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه این رقم به ۶۵۵ میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه نیز ۳۶۲ میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. روز سه‌شنبه ۶۵ میلیارد تومان خارج شد.

در آخرین روز معاملاتی هفته پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار ۷۴ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و ۶۱۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۳۲۴ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین ۷۴ درصد افزایش داشته است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد شستا بیشترین خروج سرمایه داشت و خودرو، شبندر، فملی و وبملت در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نماد‌های ثفارس، زفکا، وتوکا، تایرا و وآتوس بیشترین ورود پول حقیقی داشتند.

روز یکشنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد فملی تعلق داشت و وبملت، فولاد، شستا و شگستر در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نماد‌های شکلر، وآتوس، خگستر، شدوص و کخاک بیشترین ورود را داشتند. در روز دوشنبه نیز بیشترین خروج به بوعلی، فولاد، وسالت، بورس و وامید اختصاص داشت و نماد‌های غبهار، وخارزم، خساپا، پارسیان و وبملت بیشترین ورود پول را داشتند. 


بیشتر بخوانید:تحدید دامنه نوسان چه اثراتی بر بورس دارد؟


روز سه‌شنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد بوعلی تعلق داشت و نماد‌های خفولا، تاصیکو، شیراز و مادیرا در رده‌های بعدی بودند. بیشترین ورود پول نیز به شپنا، وخارزم، نوری، وبملت و شبندر اختصاص داشت.

در آخرین روز هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد خفناور بود. نماد‌های دارو، شستا، شهر و کرومیت در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر نوری، وخارزم، تاپیکو، دکوثر و ثامان بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند.

منبع: اقتصاد نیوز
ارسال نظر