تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

قیمت مسکن در بهارستان و مولوی و منطقه ۱۲ تهران + جدول

وضعیت «قیمت پیشنهادی» آنچه تحت عنوان واحد مسکونی فروشی در فایل‌های منطقه ۱۲ وجود دارد نشان می‌دهد در حال حاضر میانگین این نوع قیمت برای واحد‌های مسکونی با مساحت میانگین ۸۳ مترمربع و میانگین عمربنای ۱۳ سال، مترمربعی ۶۴ میلیون تومان است

اقتصاد۲۴- منطقه ۱۲ یکی از مناطق قدیمی شهر تهران است که امروز بخش قابل‌توجهی از املاک موجود در آن، کاربری تجاری پیدا کرده و در خدمت کسبه‌های بازار قرار گرفته است.
آنچه در بازار مسکن منطقه ۱۲ تحت عنوان آپارتمان فروشی است را می‌توان از دو جنس دانست. دسته اول، واحد‌های مسکونی که هنوز استفاده مسکونی از آن‌ها می‌شود. این واحد‌ها بخشی به صورت نوساز هستند و بخشی قدیمی که به نوعی، برای این بخش یعنی واحد‌های مسکونی سالخورده، بعضا قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها با نگاه بیشتر به قیمت ملک کلنگی منطقه، تعیین و ارائه می‌شود.
دسته دوم، اما املاک مسکونی قدیمی هستند که به نوعی تبدیل به انبار اجناسی شده اند که فروشندگان آن‌ها در بورس‌های فروش منطقه ۱۲ از جمله بازار، مشغول فعالیت هستند.
با این حال، وضعیت «قیمت پیشنهادی» آنچه تحت عنوان واحد مسکونی فروشی در فایل‌های منطقه ۱۲ وجود دارد نشان می‌دهد در حال حاضر میانگین این نوع قیمت برای واحد‌های مسکونی با مساحت میانگین ۸۳ مترمربع و میانگین عمربنای ۱۳ سال، مترمربعی ۶۴ میلیون تومان است. این سطح قیمت از میانگین قیمت قطعی معاملات مسکن ماه فروردین به مراتب کمتر است.

منبع: دنیای اقتصاد
ارسال نظر