تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

شادباش کنایه‌آمیزِ کاندیدای انتخابات به ایرانی‌ها

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که دارایی‌های دولت را در جهت ثروتمندتر کردن مردم به خود مردم منتقل کنیم.

اقتصاد۲۴-امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دومین مناظره انتخاباتی نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریات جمهوری گفت: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین برنامه مناظره تلویزیونی که در رسانه ملی برگزار شد گفت: من ابتدا پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا و هلند را به مردم تبریک می‌گویم که با وجودرفتن مربی خارجی و آوردن مربی داخلی به این نتیجه رسیدیم.

همانطور که پیغمبر گفت: فقر امر نامطلوبی است و فقر را معادل بی ایمانی می‌شناسد نباید فقر در جامعه ریشه بدواند و باید به طور ریشه‌ای با فقر برخورد شود. متاسفانه در دهه ۹۰ اوضاع خوبی را طی نکردیم رشد اقتصادی منفی شد و ۳۰ درصد از سفره ایرانیان کوچک شد و با توجه به آنکه برنامه فقرزدایی صورت گرفته بود و ضریب جینی کاهش پیدا کرده بود، اما در ادامه ضریب جینی رشد پیدا کرد و شکاف طبقاتی بیشتر شد.

وی تصریح کرد: ما قطعی برق گاز در زمستان و تابستان داشتیم و باعث شد که برخی از حامل‌های انرژی را وارد کنیم. ما باید ساز و کار جدی باشیم. ۳۰ درصد جمعیت کشور درآمد کمتری از ۱۲ میلیون تومان دارند. در برخی از خانواده‌ها کسی شغل خانواری دارند و باقی مانده کسانی که هستند شغل موثر ندارند. اقدام اساسی ما توسعه شغل است تا یک نفر از اعضای خانواده در آمد کافی داشته باشند. ما ۲ برنامه اساسی داریم یکی از برنامه‌های ما این است که دارایی‌های دولت را در جهت ثروتمندتر کردن مردم به خود مردم منتقل کنیم. شرکت و زمین وجود دارد باید برای توسعه درآمدی مردم به آنان متعلق شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به دومین برنامه خود گفت: باید قانون هدفمندی یارانه اصلاح شود. در دولت آقای احمدی نژاد میزان یارانه معادل ۴۵ دلار بود، دولت بعدی ۳ دلار شد و در دولت محرومان سید ۱۱ دلار شد و باید قانون هدفندی یارانه اصلاح کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر